فرماندار مشهد:

۴۰۰ کلاس درس در سه‌شنبه‌های افتتاح در مشهد افتتاح می‌شود

مشهد (پانا) - فرماندار مشهد گفت در آموزش و پرورش ناحیه یک سه‌شنبه‌های هر هفته یک مدرسه افتتاح و همزمان یک مدرسه کلنگ‌زنی می‌شود و با طرحی که در نظر گرفته شده است، ۴۰۰ کلاس درس در طرح سه‌شنبه‌های افتتاح در مشهد افتتاح خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۳۳۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
۴۰۰ کلاس درس در سه‌شنبه‌های افتتاح در مشهد افتتاح می‌شود

محسن داوری در آیین کلنگ زنی آموزشگاه 9 کلاسه در ناحیه 1 مشهد گفت: یکی از مشکلات شهر مشهد کمبود فضای آموزشی است که برنامه‌ریزی انجام شده از سال ۱۴۰۱ تا امروز به ثمر رسیده و ما سه‌شنبه‌های هر هفته یک مدرسه افتتاح و همزمان یک مدرسه را کلنگ زنی می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای اینکه قولمان به مردم میسرتر و مفیدتر واقع شود، زمانی که پروژه را شروع می‌کنیم در محل پروژه حضور پیدا کرده و با نشان دادن فونداسیون شروع پروژه را به مردم معرفی می‌کنیم که فقط یک کلنگ زنی نباشد.

داوری افزود: برای تحقق این نهضت همه پای کار آمدند، زمانی که خیران و سازمان نوسازی مدارس پای کار آمده بود، زمین نداشتیم و بنیاد مسکن مشکلات را حل کرد. اگر ساختمان ساخته می‌شد و مشکل انشعابات آب، برق یا گاز داشتیم، دستگاه‌ها به کمک می‌آمدند و جهادگونه عمل می‌کردند.

وی تاکید کرد:به زودی اعلام می کنیم که شاخص سرانه آموزشی ما که جزو بحرانی‌ترین حوزه‌ها بود به همت خیرین تغییر کرده است. هر سه شنبه در کنار افتتاح، کلنگ ساخت یک مدرسه دیگر هم زده می‌شود. همه همت کردند تا این مساله مهم زیرساختی کشور حل شود و بتوانیم به مساله تربیت و پرورش دانش‌آموزان بپردازیم.

وی در پایان افزود: این مدرسه هم انشاالله بر اساس قولی که دوستان نوسازی دادند تا پایان شهریورماه به پایان خواهد رسید و در سال آینده تحصیلی مورد بهره‌برداری دانش آموزان این منطقه قرار می‌گیرد.

دانش آموز خبرنگار: یلدا توکلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار