شیوه‌نامه چهل‌ودومین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان

تهران (پانا) - شیوه‌نامه چهل‌ودومین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور (امید فردا) منتشر شد.

کد مطلب: ۱۴۳۲۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
شیوه‌نامه چهل‌ودومین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان

چهل‌ودومین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور با عنوان «امید فردا» در رشته‌های آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی و سرود و هنرهای دستی و تجسمی برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را در یکی از موضوعات مکتب حاج قاسم، فردای بدون استکبار، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، رفیق شهیدم و اربعین به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

موضوعات مکتب حاج قاسم، رفیق شهیدم و اربعین برای تمام مقاطع تحصیلی (دوره دوم ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه) به‌صورت مشترک اما موضوع فردای بدون استکبار مختص دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه و موضوع سبک زندگی ایرانی - اسلامی فقط مختص دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه است.

ثبت‌نام دانش‌آموزان برای شرکت در این دوره از جشنواره از ۳۰ آذر در سامانه my.medu.ir و در بخش «نورینو» آغاز می‌شود و تا ۱۵ بهمن 1402 ادامه خواهد داشت.

جشنواره درون‌مدرسه‌ای هفته فرهنگ و هنر نیز همزمان در مدارس سراسر کشور از ۷ تا ۱۲ بهمن برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان علاقه‌مند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفتر آموزشگاه محل تحصیل یا کانال جشنواره در شبکه شاد به نشانی @fardafestival مراجعه کنند.

دبیرخانه چهل‌ودومین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور (امید فردا) اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های فارس و همدان است.

این جشنواره در ذیل هدف پایه‌ای «نشاط» برنامه فراگیر پرورشی و با رویکرد «هر دانش‌آموز یک مسابقه» برگزار می‌شود.

چهل‌ویکمین دوره این جشنواره در 7 بخش و 84 رشته برگزار و در مجموع 4 میلیون اثر دانش‌آموزی به آن ارسال شده بود که اختتامیه آن آبان امسال در تهران برگزار شد و 4 اثر خیابانی و عروسکی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در جشنواره «امید فردا» به جشنواره تئاتر فجر و کودک و نوجوان راه یافت.

شیوه‌نامه کامل جشنواره چهل‌ودوم اینجا ببینید.

جدول زمانبندی برگزاری جشنواره در سطوح مختلف به شرح زیر است:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار