تنها پیام اصلی شهیدان به نوجوانان معتقد بودن به انقلاب و پایبند بودن به دین است

تبریز (پانا) - فرمانده سپاه عاشورا تنها پیام اصلی شهیدان را معتقد بودن به انقلاب و پایبند بودن به دین عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۲۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تنها پیام اصلی شهیدان به نوجوانان معتقد بودن به انقلاب و پایبند بودن به دین است

سردار اصغر عباس‌قلی‌زاده گفت: مردم شرافت مدار ایران زمین با حمایت ۱۰ هزار علم افتخار به کنگره ده هزار شهید آذربایجان معنا داده‌اند.

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: آذربایجان مهد انقلاب است چرا که غیور مردانی را در خود جای داده که امنیت کنونی خود را مدیون آنان هستیم و لذا تمرکز اصلی دومین کنگره در فرموده های مقام معظم رهبری بوده است که محور این کنگره قرار گرفت.

قلیزاده افزود: تنها پیام اصلی شهیدان به نوجوان و جوانان این بوده که به انقلاب معتقد بوده و پایبند این دین باشند چرا که جوانان ایران اسلامی توانایی انجام دادن بهترین کار ها را در سطح کشور دارند و به خوبی می توانند زمینه ساز بهترین کار ها و فعالیت ها باشند.

وی ادامه داد : ۴۵ کتاب در موضوعات مختلف چاپ شده که ۵ جلد کتاب به زبان آذری و استانبول چاپ و انتشار شده همچنین علاوه بر فعالیت های روزنامه نگاری فعالیت های مجازی در قالب پویش های مختلف برنامه ریزی و راه اندازی شده است.

فرمانده سپاه پاسداران در پایان خاطرنشان کرد: کنگره ملی با محوریت اصلی خود در اولویت قرار دارد چرا که می توانیم با انجام صحیح این وظیفه ای که بر عهده داریم انجام دهیم با یاد شهیدان و کمک آنان‌ همیشه در هر مسیر موفق باشیم.

دانش آموز خبرنگار : سنا بهروز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار