کارشناس مسئول واحد اردویی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

اردوی راهیان پیشرفت در راستای آشنایی با دستاوردهای ایران در ملارد

ملارد(پانا) - کارشناس مسئول واحد اردویی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، هدف از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت را آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای ایران اسلامی دانست و از بازدید پسران ملاردی از نیروگاه ری و بازدید از موزه عبرت خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۲۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اردوی راهیان پیشرفت در راستای آشنایی با دستاوردهای ایران در ملارد

سید رشید حسینی، کارشناس مسئول واحد اردویی آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفت‌وگو با پانا گفت: اردوی راهیان پیشرفت به نیروگاه ری و بازدید از موزه عبرت، به علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان نسبت به پیشرفت در سطح کشور و مباحث علمی و پژوهشی و افزایش روحیه افتخارآفرینی برای آینده شغلی و انتخاب رشته آنها نقش مؤثری دارد.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید بدانند نیازها و مسائل مهمی در کشور وجود دارد که نیازمند نیروی کار خلاق است و وظیفه ما آگاه‌سازی آنها است. راهیان پیشرفت یکی از بارزترین موضوعات فعالیت‌های امید آفرین است که در نگاه اول، هرساله تعداد زیادی از دانش‌آموزان را با پیشرفت کشور و چگونگی دستیابی به اقتدار ملی آشنا می‌سازد.

این مقام مسئول تصریح کرد: موزه عبرت، روایت مستند و تصویری از جنایات اعمال شده توسط کمیته ضد خرابکاری ساواک در دوران پهلوی است. بازدید از موزه عبرت بسیار مورد توجه دانش‌آموزان قرار گرفت و شناخت کاملی برای آنها که تا به امروز هیچ تصویری از دوران پهلوی در ذهن خود نداشتند، ایجاد شد.

حسینی تأکید کرد: این برنامه‌ریزی هدف دیگری نیز داشت این‌که به دانش‌آموزان کمک می‌کرد تا به معرفت و شناخت بیشتری نسبت به رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برسند. تا آزادی و امنیت خود را مدیون خون این شهیدان گرانقدر بدانند.

دانش‌آموز خبرنگار: زینب انصاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار