عطر شهدای گمنام در مدارس آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) - مدارس استان آذربایجان شرقی همزمان با ایام سوگواری بانوی دو عالم، میزبان شهدای گمنام هستند؛ استقبال از شهدای گمنام در مدارس تبریز تا ۲۶ آذر، سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۴۳۱۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
عطر شهدای گمنام در مدارس آذربایجان شرقی

اولین آئین استقبال و تشییع پیکر شهید گمنام در مدرسه شاهد علی بن ابی طالب ناحیه ۴ تبریز با حضور مسئولان دستگاه تعلیم و تربیت استان و دانش‌آموزان برگزار شد.

مدارس مختلف استان آذربایجان شرقی طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، میزبان دو شهید گمنام هستند و مدیران مدارس می‌توانند برای بهره‌گیری معنوی از شهدای گمنام با هماهنگی ادارات و از طریق لینک (Revayat۲۴.ir/shahid) اقدام به ثبت درخواست خود کنند.

سعادتی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در حاشیه مراسم استقبال از شهید گمنام، عطرآگین شدن فضای تعلیم و تربیت به عطر شهدا را فرصتی ارزشمند برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس عنوان کرد.

وی که در کنار دانش‌آموزان در این مراسم شرکت کرده بود، افزود: امروز همه ما با چندین نسل فاصله برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا کنار هم قرار گرفته‌ایم و این موضوع نشانده آن است که نسل جدید نیز پشتیبان انقلاب و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار