معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی خبر داد

استقبال و خاکسپاری شهدای گمنام در خراسان شمالی

شیروان(پانا)_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در نشست ویژه هماهنگی تشییع شهدای گمنام گفت: استان خراسان شمالی مفتخر است که از تاریخ ۱۹ آذرماه تا سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس باشد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
استقبال و خاکسپاری شهدای گمنام در خراسان شمالی

حسن ناهیدی با تأکید بر اینکه قطعاً حضور شهدای گمنام در سطح جامعه باعث گسترش معرفت و بصیرت می‌شود، افزود: برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسمات استقبال، شب وداع و تشییع در تمامی شهرستان‌های استان انجام شده است.

ناهیدی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز برای همه یک تکلیف و به عنوان یک نیاز اساسی و حیاتی دانست و تصریح کرد: فردا یکشنبه ۱۹ آذر ماه خراسان شمالی میزبان پیکر پاک سه شهید است و مراسم استقبال، شب وداع و تشییع در تمامی شهرستان های استان براساس برنامه زمانبندی انجام می شود.

وی افزود: مراسم استقبال از پیکر پاک این شهیدان درشهرستان فاروج، بام و صفی آباد، اسفراین،گرمه، راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد انجام و روز یکشنبه ۲۶ آذرماه مراسم استقبال از این شهیدان همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) در شیروان و خاکسپاری یکی از شهیدان در این شهرستان برگزار می گردد.

وی از آحاد مردم، همه دستگاه‌های اجرایی و هیئات مذهبی و مردمی نسبت به حضور پرشور در این مراسمات و فضاسازی و اقدامات شایسته دعوت کرد.

خبرنگار: نرگس اشرفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار