برگزاری کلاس‌های ادبی در پژوهش‌سرای ثابت، قطب ادبیات خراسان رضوی

مشهد (پانا) - معاون پژوهش‌سرای ثابت، قطب ادبیات استان خراسان رضوی گفت دراین پژوهش‌سرا کلاس‌های ادبی مانند شاهنامه خوانی، فردوسی، حافظ خوانی، کلاس‌های مهارت خواندن و خوشنویسی، نجوم و مثنوی خوانی برگزار می‌شود که همگی آنها به عنوان زیرمجموعه رشته ادبیات محسوب می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۳۰۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس‌های ادبی در پژوهش‌سرای ثابت، قطب ادبیات خراسان رضوی

سیده زهرا موسوی، معاون پژوهشسرای ثابت گفت: پژوهشسرای ثابت توسط یک خیر به نام حسین ثابت ساخته شده که مدرسه ای نیز به نام او وجوددارد و بعداز اتمام به آموزش وپرورش تحویل داده شده است.

وی عنوان کرد: «دراین پژوهش‌سرا کلاس‌های ادبی مانند شاهنامه خوانی، فردوسی، حافظ خوانی، کلاس‌های مهارت خواندن و خوشنویسی،نجوم و مثنوی خوانی برگزار می شودکه همگی آنها به عنوان زیرمجموعه رشته ادبیات محسوب می شوند.»

وی افزود: «در گروه شاهنامه خوانی، حافظ خوانی، خوشنویسی و مهارت خواندن، افراد بزرگسال نیز می توانند شرکت کنند. ثبت نام در کلاس‌ها از طریق لینکی که در گروه روابط عمومی نواحی به مدارس اطلاع رسانی می‌شود، امکان‌پذیر است و همچنین به صورت حضوری نیز امکان ثبت نام در این پژوهشسرا وجود دارد.»

موسوی گفت: «جشنواره‌های زیادی در پژوهش سرا برگزار می‌شوند که دانش آموزان به مرحله استانی و کشوری راه پیدا می‌کنند. تاکنون کلاس‌های پژوهش سرا به صورت رایگان برگزار شده است و فقط مبلغی بابت حق عضویت گرفته می‌شود.»

دانش آموز خبرنگار: سنا مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار