امام جمعه رودهن در جلسه تبلیغات اسلامی:

مراسمات مذهبی و اشاعه اندیشه‌های اسلامی نیاز جامعه است

رودهن(پانا) - امام‌جمعه رودهن در جلسه شورای تبلیغات اسلامی بخش رودهن پیرامون اجرای باشکوه مراسم شهادت حضرت فاطمه(س) مراسمات مذهبی و اشاعه اندیشه‌های ناب اسلامی را پیشبرد اهداف اسلامی و تعالی جامعه کلیدی و نیاز جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۰۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسمات مذهبی و اشاعه اندیشه‌های اسلامی نیاز جامعه است

جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش رودهن با موضوع اجتماع فاطمی جهت هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن، حجت‌الاسلام نورمحمدی رئیس سازمان تبلیغات شهرستان دماوند، سرگرد پیمان زینلی فرمانده حوزه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی رودهن، سرگرد فرمانده انتظامی آبعلی،دبیرشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نمایندگان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، برخی از مسئولین ادارات بخش و مسئولین هیئات مذهبی رودهن در دفتر امام جمعه بخش رودهن برگزار شد.

در این جلسه در خصوص برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، تصمیم‌گیری و وظایف محوله ادارات برای برگزار شدن هرچه باشکوه تر این مراسم معنوی ابلاغ شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن بیان کرد:فاطمه زهرا(س) در دنیا نظیر ندارد و نخواهد داشت و این بانوی بزرگ سیده نساء العالمین است؛ یعنی در تمامی فضایل و کمالات، از همه زنان عالم برتر و الگو و سرآمد همه زنان دنیا است.زندگی کوتاه اما پربرکت حضرت فاطمه زهرا(س) سراسر درس و تعلیم فضایل معنوی و سرشار از معنویت، ایمان به خدا و برکت است.

حسینی نیز اذعان کرد: شهادت حضرت فاطمه(س) فرصت ارزشمندی برای بیان حقایق است که زمینه‌ساز بصیرت‌افزایی آحاد جامعه و افشارگری چهره نفاق، شده است که در دفاع از ولایت و امامت باید مورد توجه واقع شود.

امام‌جمعه رودهن اظهار کرد: اشاعه فرهنگ فاطمه در جامعه باعث خواهد شد جامعه به ارزش‌های انسانی و معنوی کاملا مجهز شده و در مسیر والای انسانیت و تعالی حرکت کند، بسیاری از مشکلات جامعه بخاطر عدم معرفت و ایمان است که اگر شرایط ارتقای آن فراهم شود بی‌شک تعالی و رستگاری ماحصل دستیابی با این شناخت و معرفت خواهد بود.

خبرنگار دانش‌آموز: امیر مهدی بابایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار