مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۸ تهران:

لازمه تربیت دانش‌آموزان تمام‌ساحتی، وجود مدیرانی تمام‌ساحتی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران در جلسه مدیران دبستانی منطقه عنوان کرد لازمه تربیت دانش‌آموزان تمام‌ساحتی، وجود مدیرانی تمام‌ساحتی است.

کد مطلب: ۱۴۲۹۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
لازمه تربیت دانش‌آموزان تمام‌ساحتی، وجود مدیرانی تمام‌ساحتی است

جلسه مدیران دبستان های منطقه 18 با حضور معصومه معصومیان، معاون آموزش ابتدایی شهر تهران، منصور هدایتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 18 در دبستان بانو کاظمی برگزار شد.

منصور هدایتی در این جلسه گفت: لازمه تربیت دانش‌آموزان تمام‌ساحتی، وجود مدیرانی تمام‌ساحتی است. مسابقات و دوره های دانش آموزی مختلف بسیار مهم است به همین سبب از مدیران می خواهم تا از دانش آموزان نخبه در همه حیطه ها حمایت کنند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 18 ضمن برشمردن استعدادهای دانش آموزی مختلف در منطقه گفت: استعداد های دانش آموزی را کشف و در جهت پرورش و معرفی آنان باشید که در این مسیر باشگاه دانش آموزی روابط‌عمومی منطقه همراه شما است.

هدایتی طی ارزیابی نقش مدرسه در ترویج سبک زندگی مقاومت اسلامی و تاثیر آن روی دانش‌آموان برای تبدیل شدن این موضوع به یک فرهنگ، اظهار کرد: سن ابتدایی به عنوان طلایی‌ترین سن شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموان در نظر گرفته شده است، پس وقتی می‌خواهیم برای آینده یک مملکت برنامه‌ریزی کنیم باید روی دانش‌آموزان آن جامعه کار کنیم و سراغ دوره عمومی آموزش و پرورش یعنی دوره ابتدایی و متوسطه اول برویم. از این رو هر الگوی رفتاری و هرنوع شرایط یادگیری را بخواهیم برای کودکان رقم بزنیم می‌توانیم با جهت دادن و شکوفا کردن استعدادهای این سرمایه‌های عظیم، آینده بی‌نظیری را برای ایران اسلامی متصور شویم.

وی در پایان با بیان این نکته که در تمامی برنامه‌های اجرایی رد پای فعالیت مدیران به پررنگی دیده می‌شود آنها را بازوهای اجرایی آموزش و پرورش دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار