معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان:

رویکرد برنامه‌های یادواره شهدا، آشنا شدن دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت است

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت رویکرد برنامه‌های یادواره شهدا، آشنا شدن دانش‌آموزان و نسل‌های مختلف با فرهنگ ایثار و شهادت است و از ویژگی های خوب این یادواره این است که دانش‌آموزان محور اصلی اجرای این برنامه هستند.

کد مطلب: ۱۴۲۹۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد برنامه‌های یادواره شهدا، آشنا شدن دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت است

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: رویکرد برنامه های یادواره شهدا، آشنا شدن دانش آموزان و نسل های مختلف با فرهنگ ایثار و شهادت است.

مهدی نم نبات افزود: الحمدلله در ناحیه ۳ اصفهان برنامه ریزی خوبی انجام دادند و این یادواره باشکوه را ویژه دانش آموزان و فرهنگیان برگزار کردند.

وی تصریح کرد: از ویژگی های خوب این یادواره این است که دانش آموزان محور اصلی اجرای این برنامه هستند که از همه عزیزان تشکر می کنم.

در ادامه معاون پرورشی ناحیه ۳ بیان کرد: یادواره شهدای ناحیه ۳ حاصل یک کار جمعی بودکه در حدود دو هفته فعالیت اجرایی داشتیم و از یک ماه قبل کمیته ها مشخص و برنامه ریزی و تقسیم وظیفه ها انجام شد و یادواره ای که امروز مشاهده می کنید خلق شد.

مهدی صادق زاده افزود: به برکت ایام فاطمیه این یادواره در این مکان ، در کنار ۸۰۰۰ شهید استان اصفهان که میزبان این یادواره بودند برگزار شد و از همه عزیزانی که در این راستا کمک کردند کمال تشکر را دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار