مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

با اهدای بسته‌های نوشت‌افزاری‌ دغدغه دانش‌آموزان برای تحصیل کمتر خواهد شد

شهرری یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری اهدای بسته‌های نوشت‌افزاری به دانش‌آموزان را عامل برطرف کردن دغدغه تحصیلی آنان دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۹۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
با اهدای بسته‌های نوشت‌افزاری‌ دغدغه دانش‌آموزان برای تحصیل کمتر خواهد شد

حسین سعیدی یکتا، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ضمن تشکر از دست‌اندرکاران رزمایش بزرگ اهدا ۳۵۰۰ بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان کم‌برخوردار ناحیه یک شهرری در کانون امام خمینی (ره) اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم در واپسین روزهای بسیج، رزمایش بزرگی با عنوان بسیج، امید امت ایران توسط همکاران ناحیه برگزار شد؛ این نوع از رزمایش‌ها که به لطف خدا به قوت در ناحیه یک شهرری برگزار می‌شود موجب انگیزه بیشتر دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل است.

وی اذعان کرد: با اهدا بسته‌ها به دانش‌آموزان، در شادی آنها هم شریک می‌شویم چه بسا که آنان آیندگان ایران زمین هستند پس می‌بایست به وجود آنها بیش از پیش بها دهیم و برای تحصیل و آینده، آنان را از تمامی لحاظ حمایت کنیم؛ حمایت امروز ما آینده فردای ما را می‌سازد.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: امید است همانند گذشته که خیرین و نهاد‌های مختلف به دستگاه تعلیم و تربیت کمک و دانش‌آموزان را حمایت می‌کردند در این عمل خیر خواهانه شریک شوند و در ثواب والای آن بهره‌مند شوند.

سعیدی یکتا، در رابطه با چگونگی اهدا بسته‌ها افزود: مدیران مدارس به تعداد دانش‌آموزان کم‌برخوردار مدارس بسته‌های نوشت‌افزار را به دانش‌آموزان خواهند داد، با اهدا بسته‌ها به دانش‌آموزان نیازمند باعث می‌شود آنها دغدغه تحصیل نداشته باشند و با خیالی آسوده به فراگیری علم بپردازند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در پایان تصریح کرد: امید است بتوانیم مشکلات و دغدغه‌های دانش‌آموزان را در حوزه‌های مختلف کاهش، و کیفیت آموزش و موضوعات تربیتی را هم سرلوحه کار خود قرار دهیم.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار