‌ماجدی: اجازه نخواهم داد فساد و تبانی در فوتبال ‌تهران مجال رشد پیدا کند‌

تهران (پانا) - رئیس هیات فوتبال تهران با اشاره به مدارس فوتبال‌ گفت‌ اغلب مدارس فوتبال ثبت شده و دارای مجوز هستند، با این وجود تعدادی مدارس ثبت نشده هم داریم که در نظر داریم تکلیف آن‌ها را روشن کنیم. اجازه نخواهیم داد فساد و تبانی در فوتبال استان تهران مجال رشد پیدا کند.

کد مطلب: ۱۴۲۸۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
‌ماجدی: اجازه نخواهم داد فساد و تبانی در فوتبال ‌تهران مجال رشد پیدا کند‌

میرشاد ماجدی رئیس هیات فوتبال تهران، گفت: تلاش می‌کنم هیات فوتبال پایتخت را به هیات قابل قبولی تبدیل کنم.

وی افزود : البته این اقدامات به تنهایی انجام نمی‌گیرد، بلکه همکاران من در راستای دستیابی به اهداف مورد نظر ما رایاری می‌دهند، ضمن اینکه از بزرگان فوتبال نیز راهنمایی و مشورت می‌گیرم.

رئیس هیات فوتبال تهران با اشاره به مدارس فوتبال تأکید کرد: اغلب مدارس فوتبال ثبت شده و دارای مجوز هستند، با این وجود تعدادی مدارس ثبت نشده هم داریم که در نظر داریم تکلیف آن‌ها را روشن کنیم. اجازه نخواهیم داد فساد و تبانی در فوتبال استان تهران مجال رشد پیدا کند.

ماجدی افرود: از بدو ورود به هیات متوجه شدم، کار سختی در پیش دارم، امام تلاش می‌کنم کیفیت را جایگزین کمیت کنیم.

وی افزود: به زودی ساختمان جدید و آبرومندانه برای هیات تهران تهیه خواهیم کرد.

رئیس هیات فوتبال تهران افزود: اینکه مجوز تیم‌های دسته دوم و سوم میلیادری خرید و فروش شوند یا فوتبال پیشکسوتان چند لیگ داشته باشد تعجب انگیز است. مواردی از این دست یعنی اینکه شیرازه امور از هم گسیخته و مشکلات زیادی وجود داشته، اما ما اجازه نخواهیم داد فوتبال تهران با چنین مواردی در آینده حرکت کند.

ماجدی اظهار داشت: تمام تلاش ما ارزان‌‌سازی فوتبال است که انشا الله با حمایت همه دست اندر کاران انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار