بازداشت ۴ نفر از کادر بیمارستان مفید در پی فوت یک کودک

تهران (پانا)‌ - چهار نفر از اعضای کادر درمان «بیمارستان کودکان مفید» تهران در پی فوت یک کودک در این بیمارستان بازداشت شدند و پرونده قضایی در همین رابطه تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بازداشت ۴ نفر از کادر بیمارستان مفید در پی فوت یک کودک

‌در پی فوت یک کودک در بیمارستان کودکان مفید تهران، ۴ نفر از اعضای کادر درمان بیمارستان بازداشت شدند و پرونده قضایی در رابطه با این موضوع تشکیل شد.

پس از اعلام فوت این کودک به مقام قضایی دادسرای تهران و انجام تحقیقات قضایی اولیه، رئیس اورژانس، ۲ سوپروایزر و یکی از سرپرستاران این بیمارستان بازداشت شدند.

تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

جزئیات علت مرگ نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان کودکان مفید

شمس الله نوری‌پور رئیس بیمارستان مفید کودکان تهران ‌درباره جزئیات علت مرگ نوزاد ۶ ماهه در این بیمارستان گفت: این نوزاد شب قبل از مراجعه به بیمارستان کودکان مفید، به دلیل استفراغ و بی قراری به یک مرکز درمانی سرپایی مراجعه داشته است و دارو‌های ضد تهوع دریافت کرده بوده و تحت درمان سرپایی قرار گرفته است.

رئیس بیمارستان مفید کودکان تهران ادامه داد: این نوزاد دختر ۶ ماهه ساعت ۷:۲۵ دقیقه صبح به اورژانس بیمارستان کودکان مفید مراجعه می‌کند و ۳۰ دقیقه بعد ویزیت می‌شود، در ابتدا سطح تریاژ نوزاد ۴ بوده و وضعیت وخیمی نداشته و وضعیت او در حد بیماران سرپایی بوده است.

نوری پور گفت: ۳۰ دقیقه بعد از بستری اقدامات درمانی انجام شده است و نوزاد در حین دریافت بخور تنفسی به دلیل تندی تنفس، دچار خونریزی ریوی شده و بعد ایست قلبی کرده است، با وجود اینکه ۳۰ دقیقه احیای قلبی ریوی انجام شده، اما نوزاد جان خود را از دست داده است.

رئیس بیمارستان مفید کودکان تهران گفت: خونریزی ریوی که در کودکان کشنده است؛ می‌تواند در فصول سرد سال بر اثر آنفلوانزای شدید رخ دهد.

نوری پور تاکید کرد: علت مرگ را پزشکی قانونی اعلام خواهد کرد و کادر درمان بیمارستان مفید برای توضیح درباره اقدامات صورت گرفته احضار شدند و ضابطان قضایی در حال بررسی پرونده بیمار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار