وزیر آموزش و پرورش:

مدارس کشور بر‌اساس چهار اقلیم ‌ساخته می‌شوند

مشهد (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه هنرستان ۱۴ کلاسه هادوی ناحیه۷ مشهد گفت مدارس کشور بر اساس چهار اقلیم و بر اساس اقلیم هر منطقه ساخته می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۲۸۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس کشور بر‌اساس چهار اقلیم ‌ساخته می‌شوند

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: در سند تحول بنیادین توجه به هویت ملی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفته است و به طور کلی هویت ایرانی و اسلامی در معماری مدرسه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد و ما هم به آن توجه می‌کنیم.

وی ادامه داد: کشور ما کشور بزرگی است و چهار اقلیم دارد که ما طبق اقلیم هر منطقه مدارس را می‌سازیم. در حال حاضر در کشور نزدیک ۱۲۰ هزار مدرسه داریم که به شاداب‌سازی آن‌ها می‌پردازیم و در مناطق مختلف مدرسه جدید می‌سازیم تا دانش‌آموزان در آن محیط درس بخوانند.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال پانا نیز گفت: مدرسه قوی ضامن ایران قوی است یعنی دانش‌آموزانی که در مدارس مشغول به تحصیل هستند تمامی افرادی که آینده کشور را باید در دست بگیرند هستید.

وی گفت: اگر دانش‌آموزان قوی و استوار باشند در آینده ایرانی قوی خواهیم داشت همین‌طور که شاهد هستیم در حال حاضر ایران قوی امروز، نقطه قوت مدارس است و ما باید محیط زیست، جامعه، اقتصاد و فرهنگ را از همین مدارس درست کنیم.

‌صحرایی در پایان گفت: خدمت کردن ما به دانش‌آموزان باعث افتخار ما است.

دانش‌آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار