برگزاری دوره توانمندسازی مدرسین استانی درس تفکر و سبک زندگی در اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از اجرای دوره تربیت مدرس استانی ویژه درس تفکر و سبک زندگی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره توانمندسازی مدرسین استانی درس تفکر و سبک زندگی در اردبیل

غفور حضوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل درحاشیه برگزاری دوره توانمندسازی تربیت مدرس استانی در اردبیل، درس تفکر و سبک زندگی را ظرفیتی مناسب برای تحقق برخی از اهداف برنامه فراگیر تربیتی به ویژه در موضوع خردگرایی، خود مراقبتی و ایجاد روحیه نشاط و امید دانست.

وی گفت: جهت ارتقای توانمندی های علمی و عملی دبیران درس تفکر و سبک زندگی دوره آموزشی ۱۲ ساعته با همکاری معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع در قالب برنامه ملی سپهر دانش و معرفت به صورت قطبی در استان اجرا می شود که انتظار می رود بالغ بر ۴۵۰ دبیر در این دوره ها حضور یابند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان تصریح کرد: برای ارتقای توانمندی‌های علمی و عملی دبیران درس تفکر و سبک زندگی، دوره آموزشی ۱۲ ساعته با همکاری معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع در قالب برنامه ملی سپهر دانش و معرفت به صورت قطبی در استان اجرا می‌شود که انتظار می‌رود بالغ بر ۴۵۰ دبیر در این دوره‌ها حضور یابند.

گفتنی است که تعداد ۴۵ نفر از مدرسین استانی درس تفکر و سبک زندگی در این دوره آموزش های لازم را از مدرسین کشوری دریافت و راهکارهای کیفیت بخشی به تدریس درس تفکر و سبک زندگی را به اشتراک گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار