فرماندار شهرستان قدس در بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله:

با آموزش و ممارست، سرعت امدادگری را در مواقع بحرانی بالا ببریم/فیلم

شهر قدس (پانا) - فرماندار شهرستان قدس در بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله که همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان قدس با هدف آشنایی دانش‌آموزان با راه‌های پیشگیری و مدیریت بحران در هنگام وقوع زلزله برگزار شد، گفت لازم است تا با آموزش و ممارست، سرعت امدادگری را در مواقع بحرانی بالا ببریم.

کد مطلب: ۱۴۲۷۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
با آموزش و ممارست، سرعت امدادگری را در مواقع بحرانی بالا ببریم/فیلم

بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان قدس با حضور وحید گلی کانی، فرماندار،مهدی چیوایی، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان با هدف «آشنایی دانش‌آموزان با راه‌های پیشگیری و مدیریت بحران در هنگام وقوع زلزله» برگزار شد .

وحید گلی کانی، فرماندار شهرستان قدس در برگزاری مانور سراسری زلزله همزمان با سراسر کشور که در دبیرستان پسرانه هیأت امنایی فرنو شهرستان قدس برگزار شد گفت: اگر اصول فنی و مهندسی برای ساختمان سازی رعایت نشود، ما در هنگام وقوع زلزله شاهد خسارت‌های جانی و مالی بسیاری خواهیم بود.

فرماندار شهرستان قدس بیان کرد: برای کاهش خسارات ناشی از زلزله باید آموزش‌های لازم در زمینه امداد و نجات توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط مانند هلال احمر، اورژانس و آتش‌نشانی و تمامی دستگاه‌هایی که در مدیریت بحران وظیفه دارند ، به مردم جامعه خصوصا دانش‌آموزان داده شود تا بتوانیم با آموزش ،تمرین و ممارست ،سرعت امدادگری را باید بالا ببریم.

وحید گلی کانی، فرماندار شهرستان قدس در پایان گفت: لازم است که از از زلزله رودبار، منجیل و بم درس بگیریم و مواقع بحرانی مانند زلزله سرعت عمل مناسب برای انجام وظایف ارگان‌های مختلف در سطح شهر داشته باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز، علی ماهرو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار