مانور سراسری زلزله در شهرستان گلوگاه برگزار می‌شود

گلوگاه (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان گلوگاه گفت مانور سراسری زلزله روز چهارشنبه ۸ آذر همزمان با سراسر کشور در دبیرستان باقرالعلوم برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۷۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مانور سراسری زلزله در شهرستان گلوگاه برگزار می‌شود

جلسه هماهنگی مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس با حضور اکثریت اعضای مرتبط با این برنامه و به ریاست علی زرین معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان گلوگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اسماعیل روحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه ضمن خیرمقدم به میهمانان جلسه بر اهمیت اجرای مانور زلزله و آگاه سازی دانش آموزان پرداخت.

در ادامه این جلسه علی اصغر بقالیان مسئول جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان گلوگاه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای اجرای مطلوب مانور زلزله در دبیرستان باقرالعلوم از قبیل آموزش و سازماندهی دانش آموزان برای اجرای عملیات امداد و نجات پرداخت؛ اویس خادم لو مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان نیز به اقدامات صورت گرفته برای آماده سازی مدرسه و عوامل آن برای اجرای این مانور پرداخت.

همچنین در این جلسه سناریوی برگزاری مانور زلزله توسط مربی هلال احمر شهرستان قرائت شد. در ادامه هر یک از اعضای حاضر در جلسه به بیان نکات خود پرداختند.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان گلوگاه در جمع بندی نکات مطرح شده بر اهمیت برنامه ریزی و اجرای صحیح این مانور و مشارکت و همکاری تمام دستگاه ها تاکید کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد دستگاه های اجرایی مرتبط با مانور از تمام ظرفیت خود برای اجرای کم نقص این برنامه بهره ببرند؛ همچین از ظرفیت خبرگزاری ها همانند خبرگزاری پانا در پوشش خبری این رویداد استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار