مدرس کارگاه خبرنگاری خلیل آباد:

خبرنگار می‌تواند زبان و چشم مردم باشد

خلیل آباد(پانا) - مدرس کلاس‌های خبرنگاری‌ گفت خبرنگار فردی است که می‌تواندچشم و زبان دیگران باشد و در‌دها و مشکلات مردم را به مسئولان بگوید.

کد مطلب: ۱۴۲۷۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار می‌تواند زبان و چشم مردم باشد

عباسعلی شهابیان، خبرنگار و مدرس کلاس های خبرنگاری در نشست خبرنگاران پانا گفت: کسی که خبرنگار است حداقل مهارتی که پیدا می کند، مهارت نوشتاری است؛ یعنی شما خبرنگاران راحت تر از دیگران می توانید بنویسید.و این برای آینده شما در هر شغل و پستی که باشید مفید است.

وی ادامه داد: دانش آموزی که خبرنگار است، زمانی که کسی وارد مدرسه می شود مثلا فرماندار و یا مدیر آموزش و پرورش، اولین نفری که می تواند با این فرد ملاقات کند، اولین نفری که اجازه دارد با فرد وارد شده مصاحبه کند و صحبت کند و نظرش را بگوید و نظر بگیرد، شخص خبرنگار است. خبرنگار اجازه دارد که در جاهای مختلف در محل های مختلف با افراد مختلف صحبت کند.این باعث می شود که از لحاظ اجتماعی یک سر و گردن از دیگران بالاتر باشد.
شهابیان افزود: خبرنگار است که می تواندچشم و زبان دیگران باشدو مشکلات و درد دل مردم را بدون ترس و واهمه به مسئولین بگوید و از آنها جواب بخواهد.بنابراین اگر به هیجان و ماجراجویی علاقه دارید ،اگر دوست دارید که زبان دیگران باشید ،اگر دوست دارید که چشم دیگران باشید ،اگر دوست دارید که دیگران دنیا را از زاویه دید شما ببیند، اگر دوست دارید که فرد مفیدی برای جامعه و آینده باشید و آینده خودتان را آنطور که دوست دارید بسازید،خبرنگاری بهترین کاری است که شما می توانید انجام دهید.

خبرنگار دانش آموز: زهرا یعقوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار