شب حساس فوتبال کشور؛

پیش بازی سپاهان ایران - نیرو هوایی عراق

گره دیدنی در جدول تیم‌های دوم ؛ به احتمال زیاد یکی از نمایندگان ایران حذف خواهند شد‌

اصفهان (پانا) - امشب یکی از حساس‌ترین شب‌های فوتبالی در تاریخ بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا در منطقه غرب آسیا‌ست‌. از طرفی سپاهان امیدوار به برد نیروی هوایی عراق است و اگر می‌خواهد امیدوار به صعود باشد باید یک نیم‌نگاهی به بازی همزمان تیم‌های پرسپولیس و النصر داشته باشد‌. همین اتفاق دقیقا برای نماینده دیگرمان یعنی پرسپولیس هم افتاده‌. در عربستان و در شهر جده‌، ‌سرخ‌پوشان برای بازی با النصر خود را آماده می‌کنند و به نظر می‌رسد تنها امیدوار به از دست دادن امتیاز توسط سپاهان و کسب حداقل امتیاز بازی با النصر است‌.

کد مطلب: ۱۴۲۷۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
پیش بازی سپاهان ایران - نیرو هوایی عراق

‌تیم‌های نیرو هوایی عراق و سپاهان اصفهان در چهارچوب هفته پنجم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم با روحیه نیرو هوایی عراق می‌روند‌.

بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه فرانسوا حریری شهر اربیل عراق با نتیجه 2-2 تساوی به پایان رسید‌. سپاهانی‌ها که ابتکار عمل را بر دست گرفته بودند و با نتیجه 2-1 از حریف پیش بودند‌؛ در دقایق آخر مسابقه غافل‌گیر شدند و گل تساوی را دریافت کردند‌.

هر دو تیم از بازی قبلی خود یک نتیجه عالی کسب کردند‌. سپاهان توانست سنگین‌ترین برد تاریخ غرب آسیا را کسب کند. این تیم با نتیجه 9-0 توانست آلمالیق ازبکستان را در تهران تحقیر کند و به خانه بفرستد‌.

در طرف دیگر ماجرا‌ تیم نیرو هوایی عراق توانست با نتیجه 2-0 الاتحاد را با ستاره‌های نامداری همچون کریم بنزما و انگُلو کانته و ... شکست دهد و با روحیه مضاعف پا به این مسابقه بگذارد.

تقریبا صعود نوبهار قطعی است ولی باید دید بین پرسپولیس و سپاهان و نصف قارشی کدام تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار