مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در همایش صد خشت ماندگار؛

جشن هزار خشت ماندگار برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در همایش صد خشت ماندگار و در حاشیه برگزاری انتخابات هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز عنوان کرد، باید همه ارگان‌ها دست به دست هم دهند تا در آینده‌ای نزدیک هزار خشت ماندگار را جشن بگیریم.

کد مطلب: ۱۴۲۷۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جشن هزار خشت ماندگار برگزار می‌شود

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در حاشیه برگزاری انتخابات هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز در خصوص زحمات خیرین گفت: شاید اقدامات خیری که می‌کنید جزء تکالیف قانونی و وظیفه اداری شما بزرگواران نباشد؛ اما شما از اعتبار، پول و آبروی خود هزینه می‌کنید تا دانش‌آموزان ایران زمین، تحصیل بهتر و مناسب‌تری را در فضا و شرایط بهتری تجربه کنند و همچنین هنرستان‌ها با تجهیزات کارگاهی بیشتری مجهز‌ شوند.

وی افزود: ادامه زحمات شما نیز با همراهی و پیگیری‌های همکارانمان در اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران به ثمر می‌رسد و ما در آموزش و پرورش به عنوان بهره‌بردار از این فضاها استفاده می‌کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به تعداد پروژه‌های افتتاح شده و یا درحال ساخت استان بیان کرد: از زمان تصدی پست مدیرکلی به عنوان خدمتگزار فرهنگیان و دانش‌آموزان استان، تاکنون صد پروژه به مرحله افتتاح رسیده و یا درحال ساخت هستند؛ از این‌رو تصمیم گرفتیم در همایشی با عنوان «صد خشت ماندگار» به پاس بناهایی که از شما عزیزان در جهت اعتلای نظام تعلیم و تربیت به یادگار مانده است، قدردانی کنیم؛ پروژه‌هایی که تاکنون تعداد آن‌ها به عدد ۱۰۷ رسیده است.

این مقام مسئول در پایان ضمن ابراز امیدواری، تصریح کرد: لازم است همه ارگان‌های دولتی دست به دست خیرین داده و قدم‌های بیشتری برداشته شود تا در آینده‌ای نزدیک هزار خشت ماندگار را جشن بگیریم.

خبرنگاردانش‌آموز: محمدرضا موسی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار