معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

اعزام بیش از ۵هزار دانش‌آموز خراسان رضوی به اردوی راهیان نور در سال تحصیلی جاری

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، از اعزام بیش از ۵هزار دانش‌آموز استان خراسان رضوی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در سال تحصیلی جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اعزام  بیش از ۵هزار دانش‌آموز خراسان رضوی به اردوی راهیان نور در سال تحصیلی جاری

علی مهدوی خواه، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بر اساس برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی و ذیل محور امید، یکی از فعالیت های محوری تعیین شده برای همه مدارس، شرکت هر دانش آموز در حداقل دو روز اردو در طول سال تحصیلی است.

وی ادامه داد: اردو، بستری بسیار مناسب برای پرورش ابعاد مختلف آموزشی و تربیتی دانش آموزان بوده و از بهترین و غنی ترین اردوها، اردوهای راهیان نور است که دانش آموزان در قالب آن، با مفاهیم سیره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت انس می گیرند.

مهدوی خواه عنوان کرد: این اردوها در بازه زمانی آذر تا اسفندماه سال جاری، اجرا و ساز و کار ثبت نام دانش آموزان در این اردوها از طریق ادارات آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان اظهار داشت: امیدواریم دانش آموزان از این اردوی معنوی، بهره کافی برده و قدردان و ادامه دهنده راه شهدای معزز میهن عزیزمان باشند.

دانش‌ آموز خبرنگار: فاطمه سادات موسوی معین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار