ضرورت رعایت حجاب اسلامی در کلام شهدای شیروان

شیروان (پانا) - حجاب برای شهدا اهمیتی بالاتر از جانشان داشت و در این مسیر از خون خود گذشتند تا خدشه‌ای به این مسیر وارد نشود.

کد مطلب: ۱۴۲۶۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

یکی از تاکیدات بسیاری از شهیدان در وصیت نامه هایشان حفظ حجاب است؛ فرصتی است تا با بررسی مهم ترین اسناد معرفتی انقلاب اسلامی یعنی وصیت نامه های شهدا به فرازهایی از وصایای شهدا که حفظ حجاب را مهمترین مسئله زنان در مسیر انقلاب دانسته‌اند و به آن تاکید داشتند بپردازیم که در ادامه مشاهده می‌کنید.

شهید مرتضی اسماعیل پور

خواهرم سلاحم‌ که همان حجاب توست در دست های شماست. از تو می خواهم به جای لباس عزا، لباس شادی و پیام بپوشی.

شهید نادر اسماعیل نیا

خواهرم حجابت را حفظ کن چون رعایت حجاب حافظ خون شهیدان است همچون زینب سلام الله علیها به دنبال فرامین مقدس اسلام و انجام وظیفه باش.

شهید محمد ابراهیم بابازاده

از خواهران عزیز تقاضا دارم حجاب اسلامی را رعایت کنند تا با این کار مشت محکمی بر دهان بدحجابان و استکبار گران شرق و غرب بزنند.

شهید عبدالعلی حاجی زاده

خواهران مهربانم نمازتان را به موقع بخوانید و حجاب اسلامی را رعایت کنید. یادتان باشد شما باید الگو باشید. الگویی که سر منشا آن فاطمه زهرا سلام الله علیها باشد.

شهید علی محمد رجعتی

برادر و خواهر عزیزم با ایمان و حجاب اسلامی خود از سنگر اسلام و انقلاب دفاع کنید و بدانید حجاب شما، سنگر شماست.

شهید محمد ریحانی

خواهران عزیزم شاگرد حقیقی حضرت زینب سلام الله علیها باشید و همواره الگوی تان آن بانوی قهرمان باشد. بهترین ابزار مبارزه شما با دشمن، رعایت و حفظ حجاب است.

شهید جواد صبوری

خواهرم در سنگر حجاب قهرمانانه مبارزه کنید. بدانید که دشمنان از سیاهی چادر شما بیشتر از خون سرخ ما میترسند.

شهید علیرضا قدرتی

خواهر عزیزم، ای همرازم‌؛ نصیحت می کنم مانند شیر زنی پاک و با شخصیت زندگی کن و حجاب مورد نظر اسلام را که خیلی روی آن تاکید کرده است رعایت نما.

شهید ابوالفضل کبیری

معلمان و مربیان زحمتکش به دانش آموزان آموزش دهید که اخلاق اسلامی و حجاب را در مدارس و در برخورد با افراد جامعه مراعات کنند.

شهید خدایار کوهی

خواهران خوبم از شما تقاضا دارم که حجاب خود را حفظ کرده و پیرو خط امام باشید.

شهید سید محمد حس ین محجوب

وصیتم به خواهران جامعه این است که شهیدان عزیز به طور مکرر وصیت زیادی به حفظ حجاب کرده اند؛ لذا توصیه می کنم حجاب اسلامی را رعایت کنید. سعی کنید الگویتان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها باشد.

شهید محمدرضا وفا پیشه

خواهران عزیز وصیت می کنم بزرگترین سنگر یعنی حجاب را حفظ کنید چرا که رعایت حجاب و دیگر شئونات اسلامی، دشمن را ناامید خواهد کرد.

خبرنگار: غلامرضا مینا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار