معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی&#۳۹;+:

در برنامه‌ها و فعالیت‌ها از مشارکت دانش‌آموزان استفاده شود

بجنورد(پانا)_معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی در کارگاه تخصصی کارشناسان فرهنگی، هنری و فعالیت‌های اردویی و مدیران کانون‌ها و اردوگاه‌ها، ضمن تبریک هفته بسیج مستضعفان و قدردانی از کسب عناوین و افتخارات اداره فرهنگی هنری گفت به گروه‌های سرود و نمایش در مدارس توجه ویژه شود و در برنامه‌ها و فعالیت‌ها از مشارکت دانش‌آموزان مخصوصا از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی استفاده شود.

کد مطلب: ۱۴۲۶۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
در برنامه‌ها و فعالیت‌ها از مشارکت دانش‌آموزان استفاده شود

محمد عقیقی عنوان کرد: از شش ساحت نظام تعلیم و تربیت، یک ساحت، زیبایی شناختی و تربیت هنری است که در حوزه اداره فرهنگی و هنری رقم می خورد.

عقیقی بیان کرد: از برجسته ترین برنامه های حوزه فرهنگی هنری ، مسابقات و جشنواره های فرهنگی و هنری همانند جشنواره «امید فردا» است که باید با اهتمام ویژه ای پیگیری شود.

وی اضافه کرد: به گروه های سرود و نمایش در مدارس توجه ویژه شود و در برنامه ها و فعالیت ها از مشارکت دانش آموزان مخصوصا از ظرفیت تشکل های دانش آموزی استفاده کنید.

محمد عقیقی عنوان کرد: برنامه اردویی مدرسه، مکمل برنامه های درسی کلاسی است و فرصتی را برای معلمان فراهم می‌کند تا یادگیری دانش آموزان را در فضای متفاوت عملی گسترش دهند و اردوها در رشد و شخصیت دانش آموزان، اجتماعی شدن و باورپذیری آنها نقش بسیار مهم و موثری دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی تأکید کرد: مجوز اردوهای درون استانی باید از طریق مکاتبه مدارس و ارسال مستندات لازم به ادارات شهرستان دریافت شود و مجوز اردوهای خارج استان نیز توسط اداره فرهنگی هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل از طریق مکاتبه اتوماسیون صادر می‌شود.

خبرنگار: امیر محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار