معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی:

برگزاری آزمون استخدامی برای تامین نیروی انسانی در حوزه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

مشهد (پانا) - معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت آزمون‌های استخدامی برای تامین نیروی انسانی شاغل در مدارس در حوزه دانش آموزان با نیازهای ویژه در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۴۲۵۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون استخدامی برای تامین نیروی انسانی در حوزه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

صفدر سلطانی، معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی در بازدید از روند برگزاری آزمون استخدامی گفت:در حوزه ابتدایی مجموعا حدود ۴هزار نفر، در حوزه متوسطه ۲۵۰۰نفر و سایر موارد را مجموعا ۲۷هزار نفر استخدامی امسال کشور بود که آموزش و پرورش خراسان رضوی بیشترین سهم را داشت.

وی ادامه داد:امروز شاهد برگزاری انجام مراحل پایانی در حوزه دانش آموزان با نیازهای ویژه در آموزشگاه های استثنایی بودیم که عزیزان ارزیابی می شوند و امیدواریم افرادی که انتخاب می شوند برای تدریس و فعالیت در بین دانش آموزان استان جزء شایسته ترین ها با دانش و مهارت کافی باشند.

سلطانی گفت:تغییراتی که در ارزیابی تکمیلی آزمون های استخدامی در سال ۱۴۰۲ انجام شده تغییرات بسیار گسترده ای است که شیوه جدیدی انجام می‌شود و با توجه به تجربه ای که از ابتدای تابستان در سطح ستاد و استان و بین همکارانمان ایجاد شده در حال حاضر در این مرحله با بهترین کیفیت و در یک محیط آرام و سالم در حال انجام است که با بهترین متخصصان که بعنوان ارزیاب هستند صورت می پذیرد.

وی در پایان گفت:امیدواریم شایسته ترین همکاران با دانش و مهارت های کافی به جمع همکارانمان در آموزش و پرورش استثنایی بپیوندند.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار