مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

نسیم مهربانی ادامه خواهد یافت

در طرح نسیم ملی مهربانی اقلام تهیه شده حتما به دست دانش‌آموز خواهد رسید

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با بیان اینکه بسته‌‌بندی اقلام تهیه شده در طرح ملی نسیم مهربانی با رعایت ایمنی‌های لازم صورت گرفته است، گفت‌ امروز کاروان‌ها به ۱۶ استان‌ مورد هدف اعزام خواهند شد و فرایند نظارتی آن به نحوی است که باید حتما به دست دانش‌آموز برسد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نسیم مهربانی ادامه خواهد یافت

مسعود بهرامی در مراسم آغاز طرح تهیه و ارسال اقلام مورد نیاز مدارس و دانش‌آموزان مناطق کمتر توسعه‌یافته با بیان این‌که قریب به یک‌سال پیش فرایند تهیه این اقلام شروع شده است، اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که به اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران اعتماد شد تا راهبری این اقدام خداپسندانه به ما سپرده شود.

وی افزود: در این طرح به لطف خدا اتفاقات خوبی رخ داده است و مابین وزارت آموزش و پرورش و وزارت اقتصاد همکاری خوبی صورت گرفت. در ابتدا اقلام تحویل ما شد و کار جداسازی و بسته‌بندی برای استان‌های هدف نیز انجام شد که پروسه تفکیک نزدیک به ۴ ماه طول کشید.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با بیان اینکه بسته‌‌بندی اقلام تهیه شده با رعایت ایمنی‌های لازم صورت گرفته است، گفت: امروز کاروان‌ها به ۱۶ استان‌ مورد هدف اعزام خواهند شد و فرایند نظارتی آن به نحوی است که باید حتما به دست دانش‌آموز برسد.

دبیر اجرایی طرح ملی نسیم مهربانی با یادآور شدن این موضوع که ورود بسیاری از این اقلام همانند یک تهدید برای کشور بود، اظهار کرد: تهدید مورد نظر با تدابیر اتخاد شده از سوی سازمان خرید و فروش اموال تملیکی تبدیل به یک فرصت خوب شد که نتیجه آن کمک به دانش‌آموزانی است که نیاز به توجه دارند. در حال حاضر قدم اول را برداشته‌ایم و ان‌شالله ادامه‌دار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار