چهل و پنجمین روز عملیات طوفان الاقصی؛

تداوم بمباران بیمارستان‌ها، مدارس و منازل مسکونی غزه

تهران (پانا) - در حالی که حملات وحشیانه جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه ادامه دارد ارتش رژیم صهیونیستی لشکرکشی به یک بیمارستان دیگر در این باریکه را در دستور کار خود قرار داده است.

کد مطلب: ۱۴۲۵۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تداوم بمباران بیمارستان‌ها، مدارس و منازل مسکونی غزه

چهل و پنجمین روز عملیات طوفان الاقصی درحالی آغاز شده است که به دنبال تداوم بمباران بیمارستان‌ها، مدارس و منازل مسکونی فلسطینیان غزه، شمار شهدای فلسطینی از 13 هزار نفر گذشت در همین حال در تازه ترین اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بر اثر حمله توپخانه ای به بیمارستان اندونزیایی غزه 8 نفر شهید و شماری محروح شدند.

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز نیز مانند روزهای گذشته مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کردند. این حملات هوایی علیه اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه نیز صورت گرفته است.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی منابع فلسطینی در غزه، شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی از آغاز تجاوزگری این رژیم تا یکشنبه شب به بیش از 13 هزار نفر رسیده است که از این تعداد بیش از 5500 نفر کودک و 3500 نفر زن هستند.

در تحولی دیگر سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که یک کشتی رژیم صهیونیستی را توقیف و خاطرنشان کرد که عملیات نظامی خود را علیه دشمن صهیونیستی تا پایان تجاوز به غزه ادامه می دهیم.

نیروی دریایی ارتش یمن عصر دیروز (یکشنبه) کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر را در دریای سرخ توقیف کرد. پس از توقیف این کشتی اسرائیلی، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران پشت توقیف یک فروند کشتی در جنوب دریای سرخ و در نزدیکی آب‌های سرزمینی یمن قرار دارد.

نیروهای مقاومت فلسطین در باریکه غزه شنبه 15 مهر (7 اکتبر 2023) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، با اجرای عملیاتی با عنوان «طوفان الاقصی» مواضع و پایگاه‌های رژیم اشغالگر قدس را با ده ها موشک هدف قرار دادند.

رژیم صهیونیستی به دنبال این شکست، از روز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به حملات مداوم و جنایتکارانه اش از جمله بمباران مستمر مناطق مسکونی، کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان،‌ اجرای سیاست جنایت جنگی مجازات دسته جمعی همچون قطع آب و برق فلسطینیان غزه، بمباران بیمارستان ها و آمبولانس ها و استفاده از سلاح‌های ممنوعه از جمله بمب‌های حاوی فسفر سفید مشغول است.

افزایش تعداد نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده در غزه

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در شمال نوار غزه اذعان کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که یک سرباز و یک افسر دیگر در درگیری‌های نوار غزه به هلاکت رسیده اند که باعث شده آمار رسمی و سانسور شده نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده به ۳۸۵ تن برسد.

بر اساس این گزارش تعداد نظامیان صهیونیستی که در حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به هلاکت رسیده اند به ۶۵ تن افزایش یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار