هم‌زمان با ولادت باسعادت حضرت زینب(س)؛

آئین توزیع 95 سری جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند استان برگزار شد

سمنان (پانا) - مسئول سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)، تعداد 95 سری جهیزیه در بین نوعروسان مددجو کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان توزیع شد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
آئین توزیع 95 سری جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند استان برگزار شد

مهدی کاشفی با بیان اینکه هر سری جهیزیه شامل 5 قلم کالای اساسی از قبیل ماشین لباسشویی، یخچال، تلویزیون، جاروبرقی و گاز می باشد، تصریح کرد: ارزش هر سری جهیزیه 30 میلیون تومان می باشد که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان و قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان به نوعروسان تحت حمایت و نیازمند اهدا شد.

وی باعنوان این مطلب که حدود 3 میلیارد تومان ارزش مجموع جهیزیه های توزیع شده امروز می باشد که به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان تهیه و توزیع شده است، اظهار داشت: هفته گذشته نیز 18 سری جهیزیه و اقلام ضروری منازل در بین مردم سیل زده بخش کالپوش از شهرستان میامی توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به اینکه با هدف حمایت از کالاهای داخلی، همه اقلام این جهیزیه ها ساخت کارخانجات داخلی و با کیفیت می باشد، افزود: هدف از توزیع این جهیزیه ها کمک به نوعروسان نیازمند جهت شروع زندگی و ترویج سبک زندگی ساده و اسلامی می باشد.

کاشفی در پایان تصریح کرد: قرار است در هفته بسیج نیز تعداد زیادی بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار