دومین جلسه توانمندسازی پانایی‌های شهریار با محوریت پرسش و پاسخ برگزار شد

شهریار(پانا) - دومین جلسه توانمندسازی پانایی‌های شهرستان شهریار با هدف مهارت‌آموزی و رفع سوالات خبرنگاران این منطقه، با حضور دانش‌آموزان و کارشناسان سازمان دانش‌آموزی در ساختمان آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۴۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه توانمندسازی پانایی‌های شهریار با محوریت پرسش و پاسخ برگزار شد

دومین جلسه توانمندسازی خبرنگاران پانا در جهت ارتقاع سطح کیفی آنان در اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار، در سالن شورا با حضور رابطین خبری منطقه، مدرس کارگاه مهارت آموزی، والدین و دیگر مسئولان مدارس برگزار شد.

این جلسه با حضور 35 دانش‌آموز خبرنگار و 15 والد همراه در محوریت مهارت‌آموزی در عرصه های مختلف خبرنگاری، پاسخ به سوالات و دغدغه های آنان برگزار شد که پاسخ‌ها دریافت و پیگیری های لازم به عمل آمد، تا پانایی‌ها مسیر هموار‌تری داشته باشند.

علی عسگری مدرس کارگاه مهارت آموزی پس از پاسخ به سوالات خبرنگاران چنین گفت: وقتی دانش‌آموز خبرنگاران پرشور و اشتیاق، مصمم و این چنین استعدادهایی در زمینه های مختلف هنری و علمی داریم، پس مسلما باید همکاری از سمت ما و تمام اقشار جامعه به ویژه مسئولین مدارس صورت گیرد تا راه پانایی‌ها هموارتر و شرایط شکوفایی آنان مهیا شود؛ این اتفاق موجب ارتقای سطح کیفی آن مکان و منطقه هم می شود.

همچنین راحله ملکان رابط خبری شهرستان، با اشاره به کسب رتبه ششم در شهرستانهای استان به صحبت های وی افزود: این پیشرفت ها، این رتبه و این تعداد خبر و خبرنگار و این سطح کیفی نشان دهنده پشتکار و تلاش پانایی‌های شهرستان است که با خلاقیت، توانمندی و استعداد های خود این سطح کیفی رو به عمل آوردند و ما هم با داشتن ارتباط مستحکم با آنان و برگزاری کارگاه های مهارت آموزی تلاش در پیشرفت بیشتر آنان داریم .

در نهایت صحبت ها، پیگیری‌ها، پاسخ ها از چند پانایی به خاطر گزارشهای مستمر و خلاقانه آنها تقدیر شد و از آنان خواسته شد که تجربه های کسب شده خود و نکاتی که در این راه کمکشون کرده را با دیگر پانایی ها به اشتراک بگذارند.

خبرنگار دانش‌آموز: مسیحا آهنج

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار