در آیین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم :

تقدیراز برگزیدگان و رتبه های برتر جشنواره نوجوان سالم

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۳، ضمن تقدیر از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم، حضور دانش آموزان در  جشنواره‌ ها و مسابقات را از اهمیت ویژه ای دانست و یکی از اهداف آن را کسب مهارت های لازم برای داشتن زندگی سالم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۴۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیراز برگزیدگان و رتبه های برتر جشنواره نوجوان سالم

به گزارش پانا؛ دوازدهمین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم با حضور نادر برزگر؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۳، کارشناسان مشاوره منطقه و حضور فلاحتی؛ کارشناس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره کل شهر تهران و هیئت همراه در دبیرستان فرهنگ دخترانه منطقه ۱۳ برگزار شد.

نادر برزگر؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی در اختتامیه جشنواره نوجوان سالم با اشاره به حضور حداکثری دانش آموزان در فعالیت های پرورشی و جشنواره های مربوطه گفت: یکی از اهداف آموزش و پرورش علاوه بر تعلیم دانش آموزان، پرورش آن ها برای داشتن زندگی سالم و به دور از آسیب های اجتماعی است. رویکرد آموزش به تنهایی برای کسب مهارتهای نسل آینده ی ما در مدارس کافی نیست، دانش آموزان می توانند با حضور در فعالیت های پرورشی ، مهارتهای مختلفی از قبیل حس مسئولیت پذیری در جامعه، مهارت های گفتمانی، اجتماعی، تعاملی و موارد دیگر را کسب کنند و این امر اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه مدیران مدارس با همکاری مربیان پرورشی زمینه فعالیت و مشارکت دانش آموزان را فراهم کنند و با ایجاد حس و حال خوب در کنار فعالیت های آموزش به آنها فرصت دهند تا ایده ها، خلاقیت و هنر های خود را در کلاس درس و محیط مدرسه به کار گیرند.

در ادامه برزگر، حضور دانش آموزان در جشنواره ها و مسابقات متنوع را از اهمیت ویژه ای دانست و با اشاره به جشنواره طرح نوجوان سالم که یکی از مهم ترین آن هاست و هر ساله با همت آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار می شود تاکید کرد.

سپس با اجرای زیبای برنامه های شاد و متنوعی توسط دانش آموزان دبیرستان فرهنگ برای مدعوین، مراسم را به پایان رسانده و از منتخبین جشنواره مذکور ویژه دانش آموزان و همکاران فرهنگی مدارس منطقه ۱۳ در دو بخش استانی و منطقه‌ای با اهدای تقدیرنامه و هدایا توسط معاونت پرورشی و کارشناسی مشاوره منطقه به نحو شایسته تقدیر به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: مبینا ذاکر


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار