حماسه ۲۵ آبان در تقویم به نام اصفهان ثبت شد /فیلم

اصفهان (پانا) - حماسه ۲۵ آبان در تقویم به نام اصفهان ثبت شد.

کد مطلب: ۱۴۲۴۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
حماسه ۲۵ آبان در تقویم به نام اصفهان ثبت شد /فیلم

سردار محمد هاشمی پور فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع)در گفتگو با خبرگزاری پانا گفت :کسانی که رفتند حماسه ۲۵ آبان رو به هرحال ایجاد کردند و باعث این حماسه و عملیات محرم شدند ، یک درس از امام امت و شهدای گذشته گرفتند.

وی افزود : الان هم میبیند که جوانان غزه با دست خالی روبروی دنیای استکبار میجنگند ، فقط به خاطر راه شهدا و جبهه مقاومت و راهی که حاج قاسم به آنها آموخت الان آنها جلوی اسرائیل و آمریکا با مقاومت ایستاده اند و اسرائیل به جز کشتن بچه ها و مردم کاری در برابر آنها نمیتواند انجام دهد.


در ادامه این گفتگو مهدی جانی پور عکاس تسنیم گفت :عکس هایی که در سطح شهر مشاهده میکنید تمام عکس ها متعلق به بنده هست و به خاطر خدا و شهدا این عکس ها را گرفتم.
وی افزود:آن سال سالی بود که نه تنها اصفهان بلکه سراسر ایران آمده بودند اصفهان برای تشیع شهدای عزیز که آن روز یک روز به یاد ماندی بود و وقتی که از بالای عالی قاپور عکس می‌گرفتم جمعیت میدان امام را که دیدم منقلب شدم .
مهدی جانی پور اظهار کرد :شهدا را بعد از مراسم شروع به تشیع از میدان امام خمینی ،خیابان سپه،میدان امام حسین ،چهارباغ،میدان انقلاب ، خیابان کمال اسماعیل، پل خواجو بعد هم گلستان شهدا کردند .
عکاس تسنیم (۸سال دفاع مقدس )در آخر گفت :شهید اول به گلستان شهدا رسید و شهید آخر هنوز در میدان امام بود .
دانش آموز خبرنگار: محدثه سادات طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار