مدیرکل حفظ آثار و نشر اسلامی دفاع مقدس اصفهان:

رشادت‌ها و ایثارگری هشت سال دفاع مقدس بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان است/فیلم

اصفهان (پانا) - مدیرکل حفظ آثار و نشر اسلامی دفاع مقدس  اصفهان گفت رشادت‌ و ایثارگری و جوانمردی هشت سال دفاع مقدس بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان است.

کد مطلب: ۱۴۲۳۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
رشادت‌ها و ایثارگری هشت سال دفاع مقدس بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان است/فیلم

مدیرکل حفظ آثار و نشر اسلامی دفاع مقدس اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: ۲۵ آبان سال ۶۱ حدود ۳۷۰ پیکر مطهر شهدای عملیات محرم بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان، از میدان امام تا گلستان شهدای اصفهان تشییع شد.

سرهنگ محمد رضایی افزود: در عملیات محرم ۱۲۵۰ شهید از لشگر ۱۴ امام حسین تقدیم انقلاب شد ،از این ۱۲۵۰ شهید که برای کل استان اصفهان بودند، در یک مرحله ۳۷۰ پیکر مطهر در روز ۲۵ آبان در اصفهان تشییع شد. نکته دوم این که همان روز و روز بعد کاروان های اعزام نیرو و کاروان های پشتیبانی از شهر اصفهان و شهرستان های اصفهان به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد، بر همین اساس در تاریخ ۸ سال دفاع مقدس اصفهان و مردم اصفهان نقش بی بدیلی داشتند.

رضایی افزود: روز ۲۵ آبان سال ۶۱ به عنوان نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس شهر اصفهان است که با تدبیر مسئولین بزرگوار این روز به عنوان روز حماسه و ایثار شهر اصفهان نامگذاری شده و ما موظف هستیم هر سال این روز را با ادای احترام به شهدای گرانقدر عملیات محرم گرامی بداریم.

وی افزود: رشادت ها و ایثارگری ها، جوانمردی ها و ولایتمداری های هشت سال دفاع مقدس بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان عزیز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار