مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران:

برای مبارزه با بی‌سوادی باید جهاد کرد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران عنوان کرد برای مبارزه با بی‌سوادی باید جهاد کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برای مبارزه با بی‌سوادی باید جهاد کرد

مراسم پایان سال تحصیلی ١٤٠٢-١٤٠١ سواد آموزی با حضور علی آمره، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران، اعضای شورای معاونین و جمعی از آموزش دهندگان در سالن شهید آوینی برگزار شد.

در ابتدای مراسم علی آمره، مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن عرض خداقوت و تشکر از تلاش های سوادآموزان اظهار کرد: یکی از الطاف الهی قدرت یادگیری است؛ وقتی انسان یاد می گیرد، وارد عرصه های نو شده و به دنیای جدیدی پا می گذارد. شرط کمال آگاهی است و کلید ورود به دنیای زیبای دانش با یادگیری صورت می پذیرد؛ هر چه میزان آگاهی خودتان را ارتقا دهید، گنجینه لغات، ادبیات، فهم و حتی افق و دیدگاه شما وسیع‌تر می شود.

وی افزود: سوادآموزان و آموزندگان دانش، انسان های بزرگی هستند که با سلاح دانش، علم، ایمان و بردباری به نبرد و پیکار با بی سوادی و جهل می پردازند و در راه حق و کسب علم و دانش قدم برمی دارند و جهاد می کنند و نزد خداوند دارای مقامی رفیع و والا هستند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ با اشاره به لزوم برقرای استمرار نظام دانایی برای تمامی افراد جامعه، علی الخصوص افرادی که به هر دلیل در سال های گذشته نتوانسته اند ثبت نام انجام بدهند و الان این شرایط برای تحصیل آنان فراهم شده است؛ گفت: مهیا کردن زمینه آموزش برای بی سوادان و کم سوادان یکی از رسالت های کلیدی و مهم سواد آموزی است.

در پایان این مراسم، علی آمره ضمن تجلیل از کسانی که در جهت یاددهی و بسترسازی سوادآموزان، تلاش کردند، بیان کرد: انشاالله خدا به شما توفیق روز افزون بهره گیری از علم و دانش را عطا کند و سپس جهت تشویق و تقویت انگیزه فعالین عرصه سوادآموزی و آموزش دهندگان برتر و مدیران مدارس و عوامل اجرایی مدرسه و اعضای ستاد امتحانات با اهدا گل، لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار