معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

رینوفست زمینه ایده‌پردازی برای دانش‌آموزان در طراحی بازی‌های رایانه‌ای را فراهم می‌کند

خواجه(پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت فستیوال دانش‌آموزی رینوفست زمینه ایده‌پردازی برای دانش‌آموزان در طراحی بازی‌های رایانه‌ای را با توجه به پیشرفت‌های جدید علمی و پژوهشی فراهم می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۲۳۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
رینوفست زمینه ایده‌پردازی برای دانش‌آموزان در طراحی بازی‌های رایانه‌ای را فراهم می‌کند

جلسه توجیهی اولین فستیوال دانش آموزی رینوفست با حضور تمامی مدیران مدارس، موسسان و مربیان پیش دبستانی منطقه خواجه برگزار شد.

علی عبدلی در جلسه توجیهی رینوفست دانش آموزی منطقه خواجه مدارس را به ساختمان تشبیه کرد و گفت: زیر ساخت این ساختمان مربوط به دوره پیش دبستانی و مقطع ابتدایی است و دوره های متوسطه اول و دوم نگهدارنده های این ساختمان هستند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: با توجه به توسعه‌ چشمگیر بازی های کامپیوتری بر پایه هوش مصنوعی، جشنواره رینوفست این زمینه را برای دانش آموزان در مقطع ابتدایی برای آشنایی و ایده پردازی می دهد.

عرفان خاکزاد دبیر اولین فستیوال دانش آموزی رینوفست نیز گفت: هدف اصلی از فستیوال رینوفست پرورش خلاقیت و استعدادیابی است و مهارت هایی که می توان با کار کردن با دانش آموزان یه دست آورد.

مشاور علمی پژوهشی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ایمان قوی، رسیدن به باور وجود نداشتن شکست و هر شکست یک پیروزی است، بر عهده گرفتن مسئولیت هر اتفاقی، برای بهره بردن از چیزی شناخت کامل نیاز نیست، بزرگترین سرمایه شما دیگران هستند، کار نوعی تفریح است و هیچ موفقیت پایداری بدون پشتکار شکل نمی گیرد را از اهداف تربیتی رینوفست عنوان کرد.

وی هدف های اصلی دیگر این فستیوال را توسعه آگاهی عمومی دانش آموزان در زمینه فناوری ها، آشنایی دانش آموزان با فناوری ها، علم رباتیک و هوش مصنوعی و فعالیت آنها در این زمینه عنوان کرد.

علی اصغرزاده رئیس اداره آموزش و پرورش خواجه نیز در این نشست گفت: این علم و تدبیر است که مدیران را قوی می کند و دانش آموزانی آگاه و قوی برای داشتن ایران قوی پرورش می دهد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه خواجه در پایان از مشارکت ۵۴ تیم دانش‌آموزی از این منطقه در اولین فستوال دانش آموزی رینوفست، خبر داد.

دانش آموز خبرنگار: مهشید خرسندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار