مخبر در جلسه هماهنگی دومین سفر استانی به چهارمحال و بختیاری:

دولت برای رفع نیازهای چهارمحال و بختیاری اهتمام جدی دارد

تهران (پانا) - معاون اول رئیس‌جمهوری با بیان اینکه دولت برای رفع نیازهای چهارمحال و بختیاری اهتمام جدی دارد، از لزوم برداشته‌شدن گام‌های عملی توسط دستگاه‌های اجرایی در جهت توسعه این استان سخن گفت.

کد مطلب: ۱۴۲۳۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دولت برای رفع نیازهای چهارمحال و بختیاری اهتمام جدی دارد

محمد مخبر امروز در جلسه هماهنگی دومین سفر استانی رئیس‌جمهور به استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این استان از برخی مشکلات و کمبودها رنج می‌برد، اظهار کرد: دولت برای رفع نیازهای این استان، اهتمام جدی دارد و تلاش می‌کند تصمیمات مناسبی برای جبران کاستی‌های استان اتخاذ کند.

وی مردم استان چهارمحال و بختیاری را مردمی وفادار و سلحشور توصیف کرد و افزود: تعلق خاطر مردم این استان به نظام جمهوری اسلامی، رئیس‌جمهور و دولت نمایان است و انتظار از دستگاه‌های اجرایی این است که در ایفای تعهدات خود نسبت به مصوبات استان، اهتمام ویژه داشته باشند و گام‌های عملی در راستای جهش و توسعه استان بردارند.

در این جلسه که استاندار چهارمحال و بختیاری، وزیران نفت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، علوم، تحقیقات و فناوری، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین معاون اجرایی رئیس‌جمهور، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌های اجرایی برای استان چهارمحال و بختیاری مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار لازم برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در حوزه بهداشت و درمان، کمک به اجرای طرح‌های دانشگاهی، فرهنگی و احداث پارک بانوان، اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی و عملیاتی‌سازی طرح‌هایی در بخش عمرانی نظیر گازرسانی، راه‌سازی و راه‌آهن از جمله تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار