شهردارکرج در دیدار با معاون سوادآموزی البرز:

افزایش آگاهی‌بخشی و توسعه سطح سواد از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی شهرداری کرج است

کرج (پانا) - شهردار کرج ضمن حمایت از برنامه‌های سوادآموزی، افزایش آگاهی‌بخشی و توسعه سطح سواد را از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی شهرداری دانست و تصریح کرد شهرداری کرج آمادگی ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی موجود خود را برای توسعه سوادآموزی در این کلانشهر را دارد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش آگاهی‌بخشی و توسعه سطح سواد از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی شهرداری کرج است

مهرداد کیانی شهردار کرج بیان کرد: در ادامه استفاده از امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی شهرداری کرج برای آموزش دهندگان و سوادآموزان را برای تشویق و ترغیب همشهریان برای شتاب بخشی به برنامه ریشه کنی بی سوادی در نظر گرفت.

در ادامه رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز توسعه مشارکت های بین بخشی و استفاده از ظرفیت های موجود شهرداری ها در شتاب بخشی به برنامه ریشه کنی بی سوادی را از مهمترین اهداف دانست و گفت: یکی از راهکارهای تشویق افراد کم سواد و محروم از سواد مشارکت فعال در کلاس های سوادآموزی، ارائه خدمات اجتماعی و شهری است.

وی در پایان اضافه کرد: شهرداری ها دارای ظرفیت گسترده در تبلیغ و اطلاع رسانی هستند. شهرداری کرج بسترهای متنوعی را برای اطلاع رسانی مهیا کرده است که می توانیم تبلیغ و ترویج فعالیت های سوادآموزی را در محیط های شهری به خوبی انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار