معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

جشنواره الگوهای برتر تدریس باعث ارتقای فرایندهای یاددهی و یادگیری در کلاس درس می‌شود

قزوین (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در جلسه شورای معاونان استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از تلاش عوامل برگزاری جشنواره ملی الگوهای برتر تدریس طرح (شهید کاظمی آشتیانی) بیان داشت استان قزوین با وجود محدودیت‌ها در سطح بالایی برنامه را اجرا کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره الگوهای برتر تدریس باعث ارتقای فرایندهای یاددهی و یادگیری در کلاس درس می‌شود

محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در جلسه شورای معاونان استان قزوین که بعد ظهر امروز پس از اختتامیه جشنواره ملی الگوهای برتر تدریس برگزار شد گفت: هدف از برگزاری جشنواره ملی الگوهای برتر تدریس زمینه سازی ارتقاء شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان است تا باعث ارتقاء فرایندهای بهبود یاددهی و یادگیری در کلاس درس شود.

کاظمی ابراز داشت: جشنواره یک بخش جریان سازی دارد و بخش دیگر آن شناسایی الگوهای برتر و ترویج آن است.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: تعداد رتبه های برتر استان قزوین قابل توجه است و این بیانگر این است که استانی که به الگوهای برتر تدریس توجه می‌کند، نتایج آن را هم می‌بیند.

این مقام مسئول تصریح تاکید کرد: از مسئولان استان‌ها می‌خواهیم که از امروز برای فعال‌سازی معلمان شهرستان ها برای شرکت در الگوهای برتر تدریس اقدام کنند.

کیفیت‌بخشی تدریس معلمان، ارتقاء توانمندی و توسعه حرفه‌ای مدیران، ارتقای میانگین نمرات دانش آموزان از انتظارات معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در پایان سخنان خود بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار