فرماندار مرکز مازندران خبر داد؛

ثبت نام نهایی ۲۲ نفر در پایان آخرین روز نام نویسی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مازندران

ساری(پانا)- فرماندار مرکز حوزه انتخابیه استان مازندران گفت‌: تا پایان وقت روز شنبه ۲۰ آبان ماه، ۲۲ نفر برای برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای استان مازندران ثبت نام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۲۲۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام نهایی ۲۲ نفر در پایان آخرین روز نام نویسی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مازندران

محمدعلی نوبخت با بیان اینکه رعایت مر قانون، عدالت و انصاف در انتخابات پیشرو مدنظر ما است و در این مسیر، حضور پرشور مردم حمایت از نظام و حمایت از ولایت فقیه است و اعتقاد ما بر این است که این حضور حداکثری دشمنان نظام اسلامی را ناامید خواهد کرد اظهار کرد: مشی ما در انتخابات تبیین عملی چهارکلیدواژه مدنظر رهبری معظم با محوریت قانون مداری و تحقق اصل بی طرفی است. ‎

مقام عالی دولت در مرکز حوزه انتخابیه استان مازندران گفت‌: تا پایان وقت روز شنبه ۲۰ آبان ماه، ۲۲ نفر برای برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای استان مازندران ثبت نام کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای برگزاری یک انتخابات قانونمند باید مجریان و ناظران در بی طرفی کامل این انتخابات را برگزارکنند افزود: ما نیز در انتخابات پیشرو تابع محض قانونیم و اجازه سواستفاده به احدی و یا جریانی را نخواهیم داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: همگی باید با همدلی، همراهی و هماهنگی درجهت تحقق مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم کوشا باشیم.

لازم به ذکر است انتخابات خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه امسال همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار