مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

یادگیری رفتار صحیح دانش آموزان در مواقع بحرانی هدف اجرای مانورها است

جلسه کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار شد

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت هدف از اجرای مانورهای مختلف این است که در مواقع بحران رفتار صحیح به دانش‌آموزان آموزش داده شود.

کد مطلب: ۱۴۲۲۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
یادگیری رفتار صحیح دانش آموزان در مواقع بحرانی هدف اجرای مانورها است

مسعود سعادتی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس هدف از برگزاری مانور را ایجاد آمادگی فرزندانمان در مواقع بحرانی عنوان کرد و شناسایی و رفع موارد غیراستاندارد در مانور را ضروری دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فضای رسانه ای و کنترل افکار عمومی در زمان اجرای پایلوت مانور زلزله را بسیار مهم دانست و گفت: آموزش‌های تئوری در این زمینه باید در عمل نیز به دانش آموزان که گروه هدف ما هستند، نمایش داده شود تا این آموزش‌های عملی در ضمیر ناخودآگاه دانش آموزان نهادینه شود.

وی رفتار مناسب در موقع حادثه را از مهم ترین موارد ایجاد آمادگی عنوان کرد و گفت: دانش آموزان باید رفتار صحیح را در مواقع بحران یاد بگیرند.

سعادتی اظهار داشت: سند جامع مخاطرات در استان تدوین شده است و به ترتیب اولویت مخاطرات ، پیش بینی های لازم مکتوب شده است و آموزش و پرورش تمام تلاش خود را در راستای اینکه دانش آموز کمترین آسیب را ببیند، انجام می دهد.

دانش‌آموز خبرنگار: اسرا بابائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار