رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان:

داشتن حس مسئولیت‌پذیری انسانی‌، دینی‌، ملی و خانوادگی سمپادی‌ها را آماده اثرگذاری می‌کند‌

تهران (پانا) - رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با بیان اینکه نخبگی مترادف با داشتن استعداد برتر نیست، نخبگی را به فرموده مقام معظم رهبری‌، آغازگر راهی بی‌انتها دانست که خبرگی‌، تخصص در یک زمینه حرفه‌ای‌، جریان‌سازبودن، مسئولیت‌پذیری و اثرگذاری در آن موج می‌زند‌.

کد مطلب: ۱۴۲۲۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
داشتن حس مسئولیت‌پذیری انسانی‌، دینی‌، ملی و خانوادگی سمپادی‌ها را آماده اثرگذاری می‌کند‌

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان؛ الهام یاوری در مراسم صبحگاه دبیرستان دوره اول شهید بهشتی 2 زنجان با برشمردن ویژگی‌های برجسته دانش‌آموزان مستعد، داشتن فرهنگ تعاملی‌، گفت‌و‌گو و مسئولیت‌پذیری بالا را لازمه تکمیل شایستگی‌های فردی دانست‌ و سمپادی‌ها را کسانی خواند که می‌بایستی بار سنگین تمدن‌، اندیشه‌، فکر و انسان بودن را به دوش بکشند‌.

وی‌ با تبیین گزاره عضو بودن همه در یک پیکره انسانی‌، انسان‌هایی که تنها دلبسته موفقیت‌های فردی هستند را آدم‌های محدودی خواند که زندگی را از دریچه بسته و ناایمن می‌بینند‌.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با اذعان به این‌که‌ همدردی صِرف با مصیبت‌زدگان فاجعه انسانی غزه، چیزی به آن‌ها اضافه نمی‌کند اما مسئولیت انسان بودن ما را به انجام می‌رساند، داشتن جوهره انسانیت بالا و بی‌تفاوت نبودن به اتفاقات تلخ حوادث فلسطین را جزء مهمی از حس مسئولیت‌پذیری عنوان کرد‌.

مسئول مدارس استعدادهای درخشان کشور‌ با بیان اینکه در دنیا 2 چیز‌ همواره نماینده روح جمعی ایرانیان است، آن‌ها را علاقه و احترام به دانش و خردورزی و علاقه و اهتمام به عدل و ظلم‌ستیزی برشمرد که می‌بایستی با مسئولیت‌پذیری انسانی‌، دینی‌، ملی و خانوادگی توام شود تا هرسمپادی، آماده اثرگذاری برای حل نیازهای کشور باشد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار