مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خبر داد:

دوره آموزش و توانمندسازی روحانیون و مدیران مدارس ‌برگزار می شود

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش جزئیات برگزاری دوره آموزش و توانمندسازی ائمه جماعت روحانی و مدیران مدارس را به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در شهرستان خمین تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزش و توانمندسازی روحانیون و مدیران مدارس ‌برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی ‌معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش درباره جزئیات برگزاری دوره آموزش و توانمندسازی ائمه جماعت روحانی و مدیران مدارس تحت عنوان طرح مبین (مدیریت برنامه‌های یاوران نماز) اظهار کرد: با توجه به ضرورت آموزش و توانمندسازی روحانیون و مدیران مدارس جدیدالانتصاب در حوزه اقامه نماز و روش‌های جذب دانش‌آموزان به نماز، این دوره با مشارکت ستاد اقامه نماز کشور و پشتیبانی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند همچنین با تلاش همکاران اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در اردوگاه امام خمینی(ره) شهرستان خمین برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره که از ۲۳ آبان تا ۶ آذر برگزار می‌شود، ۱۰۰۰ نفر از روحانیون و مدیران مدارس از ۷ استان مرکزی، اصفهان، همدان، لرستان، کرمانشاه، قم و قزوین حضور دارند.

باقری بیان کرد: در این دوره، بخش تامین محتوا و اساتید بر عهده ستاد اقامه نماز است که اساتید تخصصی نماز کشور انتخاب شدند. همچنین این دوره در ۴ مرحله برگزار می‌شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش هدف از برگزاری این دوره را‌ آشنایی روحانیون و مدیران مدارس با روش‌های جذب نوجوان و جوانان به نماز اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار