مدیر کل ثبت اسناد کرمان:

ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری به دادستانی اعلام می‌شود

کرمان(پانا) - مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در جلسه شورای اداری با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق قانون جامع حدنگار و تثبیت مالکیت متر به متر اراضی، حدنگاری را اقدامی فرادستگاهی عنوان و بر لزوم همکاری کلیه نهادهای ذی‌ربط تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری به دادستانی اعلام می‌شود

جلسه شورای اداری با حضور مدیر کل، روسای ادارات ستادی و روسای واحدهای ثبتی شهرستان‌ها در محل سالن جلسات اداره کل و با موضوع برنامه‌ریزی جهت اعزام گروه‌های جهادی حدنگاری به شهرستان‌های جنوبی استان برگزار گردید.

سیدمهدی هاشمی با اشاره به تحقق ۹۹/۶ درصدی حدنگاری اراضی ملی و وضعیت رو به رشد صدور اسناد حدنگار اراضی کشاورزی اظهار داشت: در زمینه حدنگاری اراضی و املاک مناطق کم‌برخوردار باید کار به گونه‌ای دنبال شود که هیچ هزینه‌ای به مردم تحمیل نشود.

وی گفت: در این راستا از هر واحد ثبتی استان یک نفر نقشه‌بردار در قالب گروه جهادی حدنگاری شهید سلیمانی به مناطق جنوبی استان اعزام می‌شوند تا نسبت به نقشه‌برداری جهادی و رایگان اراضی و املاک اقدام کنند.

مدیر کل ثبت با اشاره به وظایف تعیین شده برای دستگاه‌ها درخصوص قانون جامع حدنگار گفت: دستگاه‌های مستنکف از اجرای تکلیف قانونی، جهت رسیدگی و برخورد با ترک فعل به دادستانی معرفی می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار