امام جمعه جزیره هرمز:

جهاد امروز جهاد فرهنگی است

هرمزگان (پانا)- امام جمعه جزیره هرمز در یادواره ۱۰ شهید دانش آموز جزیره هرمز در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران گفت اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون فداکاری و ایثارگری شهدا است.

کد مطلب: ۱۴۲۰۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
جهاد امروز جهاد فرهنگی است

حجت الاسلام جعفر رستاخیز در این مراسم گفت: دانش‌آموزان باید از رشادت‌ها و شجاعت‌های شهدای دانش آموزالگو برداری کنند. مجلس شهدا، مجلس به خود آمدن و خود یافتن و متصل به عالی‌ترین فیض الهی است.

امام جمعه هرمز افزود: جهاد امروز جهاد فرهنگی است و اولین گام در این نوع جهاد برای دانش آموزان شهید شناسی است، شهدا نه تنها خود به درجات رفیع نائل شدند و به درجه اعلای انسانیت رسیدند، بلکه جامعه را هم در این مسیر به‌حرکت در آورده و حیات دیگری به جامعه بخشیدند.

امام جمعه هرمز با بیان اینکه دانش آموزان دیروز در سنگر جنگ سخت تا پای جان از انقلاب دفاع کردند و نسل امروز وظیفه پایبندی به اصول و ارزش و بصیرت در جنگ فرهنگی را برعهده دارند اظهار کرد: دانش‌آموزان ما باید در سنگر علم و دانش راه شهدا را ادامه دهند.

حجت الله سالاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هرمز در این یادواره گفت: دانش آموزان باید با تاسی از شهیدان بخصوص شهید محمدحسین فهمیده که آگاهانه در دفاع از آرمان های نظام و اسلام به شهادت رسیدند با علم افزایی و روحیه ولایی راه آنان را ادامه دهند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا هرمز در پایان خاطر نشان کرد: خانواده معظم شهدا نقش مهمی در انتقال خاطرات شهدا به نسل نو دارند که باید از این فرصت استفاده کرد. و دانش آموزان باید شهیدان را الگوی عملی خود در زندگی قرار داده و با عمل نمودن به وظیفه خود که همان درس خواندن است، به هدف شهیدان که ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی است دست یابند.

لازم به ذکر است در پایان این یادواره از خانواده 10 شهید دانش آموز تجلیل شد.

خبرنگار: نازنین زهرا رنحبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار