گرامیداشت هفته بسیج در جهرم

جهرم (پانا) - جلسه مطالبه گری و گلباران قبور شهدا به مناسب هفته بسیج با حضور دانش آموزان واحد مقاومت در شهرستان جهرم برگزار شد. .

کد مطلب: ۱۴۲۰۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا زهرا ابراهیمی ، به مناسبت هفته بسیج عبدالصمد یاسمی پور ، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم به همراه یوسف بخشی ، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و الهه مصلی نژاد فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی در مراسم گلباران قبور شهدا حاضر شدند و ضمن تبریک به مناسبت این هفته جلسه مطالبه گری با حضور دانش اموزان واحد مقاومت انجام شد.

عبد الصمد یاسمی پور، در این دیدار صمیمانه گفت: بسیج دانش‌آموزی به عنوان یک نهاد ارزشی و انسان ساز شناخته می‌شود که به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

وی با اشاره به اهمیت بسیج دانش‌آموزی، نقش این سازمان را در جامعه تاثیرگذار بیان کرد و افزود: این سازمان با همکاری نظام آموزش‌ و پرورش توانسته با ارائه برنامه‌های متفاوت الگویی مناسب را برای نسل نوجوان ترسیم کند و بدین ترتیب به خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن بپردازد.

یاسمی پور افزود: امروزه دشمنان نظام اسلامی، راه مقابله با انقلاب را مبارزه فرهنگی می‌دانند و بدین منظور چشم طمع به آینده سازان کشور دوخته‌اند، یکی از بهترین راهکارها در مواجهه با آن‌ها تربیت نیروهای جوان متعهد و ارائه الگویی مناسب برای ترویج فرهنگ اسلامی است که در این راستا باید افرادی انقلابی، پرهیزکار و شجاع پرورش یابند تا دیگر جوانان در روش زندگی و عمل خود از آن‌ها سرمشق بگیرند؛ ازاین‌ رو حضور بسیج در مدارس امری ضروری است.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا ابراهیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار