مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

روز دانش‌آموز فرصت مغتنمی برای نمایش اقتدار دانش‌آموزان و معلمان است

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با صدور پیامی از دانش‌آموزان و فرهنگیان به منظور حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
روز دانش‌آموز فرصت مغتنمی برای نمایش اقتدار دانش‌آموزان و معلمان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، در متن پیام رضا رضایی آمده است.

"بسمه تعالی"

«یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز فرصت مغتنمی برای نمایش اقتدار و صلابت همه اقشار جامعه به ویژه دانش آموزان و معلمان است.

در روزهایی که گذشت شاهد جنایات بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه و کشتار گسترده انسان های بی گناه بسیاری به ویژه انبوهی از غیرنظامیان اعم از زنان و کودکان بی پناه بودیم، مثل همیشه شاهد حمایت آمریکا از اسرائیل و مثل همیشه شاهد سکوت مجامع بین المللی هستیم، حتی آنهایی که داعیه حمایت از حقوق بشر دارند.

راهپیمایی و اجتماع یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۲ از این حیث که در راستای محکومیت جنایات ددمنشانه اسرائیل در نوار غزه و اعلام حمایت، اتحاد و همبستگی با مردم فلسطین است از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه شریف فرهنگیان استان کرمان یک بار دیگر حملات فجیع رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم و از این رویداد قبیح و شنیع اعلام انزجار می کنم و از همه اقشار مردم به ویژه دانش آموزان عزیز و فرهنگیان دعوت می کنم تا ضمن حضور شاداب و اثربخش در اجتماع و راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، جلوه های زیبای دیگری از ظلم ستیزی، مبارزه با استکبار و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار