معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

توانمندسازی معلمان هدف اصلی طرح یاددهی یادگیری است

ارومیه (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت توانمندسازی معلمان هدف اصلی طرح یاددهی یادگیری‌ است و رسالت اصلی آن شبکه‌سازی و گفتمان سازی در این زمینه است.

کد مطلب: ۱۴۱۹۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی معلمان هدف اصلی طرح یاددهی یادگیری است

سجاد قاسمی در آئین استانی تجلیل از برگزیدگان جشنواره عصر جدید یاددهی و یادگیری اظهار کرد: جشنواره عصر جدید یاددهی یادگیری مزین به طرح شهید همت و اقتدا به این شهید والامقام است.

وی ادامه داد: این طرح با ابعاد گسترده خود، نمود جلوه های همت و تخصص والای معلمان توانمند این استان و راهیابی آنان به مرحله کشوری ست.

قاسمی گفت: توانمندسازی معلمان هدف اصلی طرح یاددهی یادگیری است و رسالت اصلی آن شبکه سازی و گفتمان سازی در این زمینه است و باید این انتشار علم و دانش و مهارت،بصورت مستمر و مداوم ادامه یابد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: طرح شهید همت در مسیر سند تحول بنیادین، راهبردها و راهکارها و ابزار ارزشمندی توسط سفیران توانمند و منجیان دانایی جهت رسیدن به اهداف عالی تعلیم و تربیت است.

وی بیان کرد: از ظرفیت طرح شهید همت جهت ارتقای کمی و کیفی مدارس دولتی از جمله کمبود امکانات و یا مشکلات فضاهای آموزشی باید با گام های استوار بهره برد.

قاسمی تاکید کرد: با گسترده کردن حلقه های گفتمان سازی، رسالت اصلی حوزه ابتدایی را با اقتدا به شهدای معزز ادامه داده و آینده خوبی را برای آینده‌سازان ایران زمین رقم می‌زنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار