مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا ۲۰۲۳؛

ناکامی تیراندازان ایران در شکار طلای قاره‌کهن

چین قهرمان شد/ دوازدهمی ایران بدون طلا

تهران (پانا) - پانزدهمین دوره رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیا امروز با دوازدهمی ایران در چانگ وون کره جنوبی به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۴۱۹۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ناکامی تیراندازان ایران در شکار طلای قاره‌کهن

نتایج نمایندگان ایران به این شرح است:

مردان:

۵۰ متر تفنگ سه وضعیت:

دیروز در دور مقدماتی انفرادی پوریا نوروزیان با ۴۱۵.۱ امتیاز سوم شد و صعود کرد. امیرمحمد نکونام با ۵۸۵ امتیاز در رده ۱۴ و مهیار صداقت با ۵۷۹ امتیاز در رده ۲۴ قرار گرفتند و حذف شدند. نوروزیان در مرحلۀ نهایی ۴۱۵.۱ امتیاز ششم شد.

در بخش تیمی تیم ایران با ۱۷۵۷ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

مختلط:

تراپ تیمی:

در دور مقدماتی دیروز تیم ایران یک با ترکیب شیوا فرح پور و بابک یگانه با ۱۲۲ امتیاز در رده ۱۴ و تیم ایران دو با ترکیب مرضیه و محمدحسین پرورش نیا با ۱۲۴ امتیاز در رده ۱۳ جای گرفتند.

مهیار صداقت در رده ۱۵ و امید محمد نکونام در رده ۱۶ و پوریا نوروزیان در این دوره پیش‌ازاین در ۱۰ متر تفنگ بادی مردان و در دور مقدماتی انفرادی در رده ۲۵ قرار گرفتند و حذف شدند. در تیمی تیم ایران چهارم شد. در بخش زنان و در مقدماتی انفرادی فاطمه کرم زاده در رده ۱۴، یلدا سلیمانی ۲۰، فاطمه امینی ۲۳ و الهه احمدی در رده ۳۶ جای گرفتند و حذف شدند. در تیمی تیم ایران هفتم شد. در ۱۰ متر تفنگ بادی مختلط تیمی تیم ایران یک (الهه احمدی و پوریا نوروزیان) هشتم و تیم ایران دو (فاطمه امینی و امیرمحمد نکونام) دهم شدند. در مقدماتی اسکیت علی دوستی در رده ۱۶ و امیرمحمد دادگر در رده ۳۷ قرار گرفتند و حذف شدند.

مردان سجاد پور حسینی در رده ۱۱، وحید گلخندان ۱۹ و امیر جوهری خود در ۱۰ متر تپانچه بادی و در مقدماتی در رده ۲۶ قرار گرفتند و حذف شدند. در تیمی تیم ایران ششم شد. در مقدماتی زنان هانیه رستمیان در رده ۱۷، گلنوش سبقت اللهی ۱۹ و مینا قربانی در رده ۳۳ جای گرفتند و حذف شدند. در تیمی تیم ایران هفتم شد. در ۲۵ متر تپانچه زنان در مقدماتی هانیه رستمیان با قرار گرفتن در رده هفتم به فینال راه یافت و گلنوش سبقت اللهی در رده ۳۱ و مینا قربانی در رده ۳۷ جای گرفتند و حذف شدند. در تیمی تیم ایران هشتم شد. رستمیان در فینال به مدال نقره رسید. در ۱۰ متر تپانچه مختلط تیمی تیم ایران یک (هانیه رستمیان و سجادپور حسینی) در رده هشتم و تیم ایران دو (گلنوش سبقت اللهی و امیر جوهری خو) در رده ۱۲ قرار گرفتند.

در ماده ۵۰ متر تفنگ درازکش و در بخش انفرادی امیرمحمد نکونام در رده ۹، پوریا نوروزیان در رده ۱۱ و مهیار صداقت در رده ۲۹ قرار گرفتند و حذف شدند و در تیمی تیم ایران ششم شد. در بخش انفرادی بانوان الهه احمدی در رده ۲۱، فاطمه امینی ۲۶، فاطمه کرم زاده رده ۲۹ و یلدا سلیمانی در رده ۳۱ قرار گرفتند و همگی حذف شدند.

تیم ایران در تیمی، هفتم (آخر) شد. در مقدماتی ماده تراپ بانوان اهداف پروازی شیوا فرح پور در رده ۱۳ و مرضیه پرورش نیا در رده ۲۰ قرار گرفتند و حذف شدند. در مقدماتی بخش مردان سید بابک یگانه در رده چهارم قرار گرفت و به فینال صعود کرد که درنهایت مدال برنز گرفت، محمدحسین پرورش نیا در رده ۸ و محمد بیرانوند در رده ۲۵ قرار گرفتند و حذف شدند. در تیمی تیم ایران نیز سوم شد و به مدال برنز رسید. در ماده تفنگ سه وضعیت و در مقدماتی انفرادی زنان الهه احمدی در رده ۱۵، فاطمه کرم زاده ۲۶، فاطمه امینی در رده ۳۴ و یلدا سلیمانی در رده ۳۵ قرار گرفتند و همگی حذف شدند. در تیمی، تیم بانوان ایران هفتم (آخر) شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار