رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد؛

جذب بیش از 4 هزار نفر در اولین آزمون استخدامی ویژه معلولان

تهران (پانا) - رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به افراد دارای معلولیت اعلام کرد که سازمان اداری استخدامی به این باور رسیده و عزم جدی دارد تا آزمون مستقلی را تا پایان سال ۱۴۰۲ برگزار کند تا ۴۰۳۳ نفر در دستگاه‌ها جذب شوند.

کد مطلب: ۱۴۱۸۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
جذب بیش از 4 هزار نفر در اولین آزمون استخدامی ویژه معلولان

علی محمد قادری پیش از ظهر امروز در نشست برگزاری اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت که در سازمان بهزیستی برگزار شد، اظهار کرد: قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت راهبردها را برای به کارگیری جامعه نخبگانی مشخص می‌کند و آنچه سازمان بهزیستی میان خودش و سازمان اداری و استخدامی برقرار کرده است برگرفته از نگاه آرمانی و باور قلبی است که همکاران در سازمان اداری و استخدامی داشته‌اند و آرایش جدید اداری به خود گرفته و امروز حرف از برگزاری آزمون اختصاصی افراد دارای معلولیت در کشور مطرح می‌شود و آزمون مستقلی تا پایان سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور درخصوص اجرا نشدن قانون حمایت از حقوق معلولان نیز گفت: در چند روز گذشته افرادی که به این امر توجه نکردند، مشمول ترک فعل دستگاه‌های نظارتی قرار گرفتند و چهار معاون وزیر بدلیل تخلفات اداری به دادگاه مراجعه و احکام انفصال‌شان صادر شد، زیرا سیستم مطالبه‌گرانه وجود دارد. معاون اول رئیس‌جمهور تاکنون سه جلسه برگزار کردند چون رئیس کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون طبق قانون، معاون اول رئیس جمهور است. در دولت قبل به طور کلی یک جلسه برگزار شده و در این دولت در کمتر از دو سال، سه جلسه در دفترشان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: الزامات قانونی در حوزه‌های مناسب‌سازی، اشتغال، بهداشت، استخدام و ... پیگیری و گوشزد شده و مقرر شده است تا قبل از ۱۲ آذر، با هم‌افزایی که در این جلسه است، مقدمات جذب حداقل ۴۰۳۳ نفر را در دستگاه‌ها رقم زنیم.

رئیس سازمان بهزیستی همچنین با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز استثنایی تحت حمایت قرار دارند، گفت: اگر حداقل‌های نظام آموزشی و حمل و نقل و بهداشت نباشد، این کودکان دچار مشکلاتی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار