معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش:

7 مدرسه با 69 کلاس و تمام تجهیزات، به ظرفیت آموزشی پاکدشت اضافه شده است

تا رسیدن به استاندارد آموزشی راه زیادی در پیش داریم

پاکدشت (پانا) - معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، از ارتقا سرانه آموزشی در شهرستان پاکدشت خبر داد و گفت 7 مدرسه با 69 کلاس و تمام تجهیزات، به ظرفیت آموزشی پاکدشت اضافه شده است.

کد مطلب: ۱۴۱۸۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
7 مدرسه با 69 کلاس و تمام تجهیزات، به ظرفیت آموزشی پاکدشت اضافه شده است

حمیدرضا خان‌محمدی در حاشیه آئین افتتاحیه آموزشگاه شهید علی لندی (کمیساری عالی پناهندگان 2021) که با حضور وزیر آموزش و پرورش، در شهرستان پاکدشت برگزار شد، در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «امروز7 مدرسه با 69 کلاس و با تمام تجهیزات، به ظرفیت آموزشی پاکدشت اضافه شده است. همه این کلاس‌ها کاملا تجهیز شده است و هر کجا نیاز به تجهیز بیشتری باشد ما ممانعتی نداریم. بودجه باید در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد. امروز به واسطه افتتاح این 7 مدرسه، سرانه فضای آموزشی از ۲/۵۹ به ۳/۳۱ افزایش یافت. این پیشرفت نیکو را مدیون خیرین و جهادگران سازمان نوسازی هستیم که عاشقانه برای گسترش فضای آموزشی تلاش می‌کنند.»

وی افزود: «تفاوت مهم این مراسم با دیگر مراسم‌ها، حضور باارزش و مثبت خیرین و نماینده سازمان ملل بود که نشان دهنده ایده مشترکی برای رفع مشکلات آموزشی‌ است.»

این مقام مسئول در ادامه به نقش موثر معلمان در ایجاد امنیت فکری دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: «مهم‌ترین بحث در حوزه تعلیم و تربیت، معلمان هستند. وقتی همکاران ما بتوانند فضای مناسبی را ایجاد کنند، امنیت فکری نیز برقرار می‌شود. مشکلاتی که اوایل مهرماه در حوزه نیروی انسانی به وجود آمد با تدابیری که دولت و مجلس اندیشیده‌اند درحال حل شدن است و فضای آموزشی ما پایدار خواهد شد که البته نیازمند تلاش و ایثار همکاران است.»

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، در پایان گفت: «حدود 10 هزار طرح عمرانی و پروژه آموزشی در دست داریم که می‌تواند سرانه فضای آموزشی را ارتقا دهد‌. با اتفاقات مثبتی که در این ایام افتاده سرانه افزایش پیدا کرده است و این مسیر باید پویا باشد. تا رسیدن به استانداردی که در سند زیرنظام فضا و تجهیزات سند تحول بنیادین وجود دارد راه زیادی در پیش داریم. خیرین نیز درکنار ما هستند.»

دانش آموز خبرنگار: سپیده خسروآبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار