گفت‌وگوی برگزیدگان جشنواره امید فردا با پانا؛

سالاری: جشنواره امید فردا فرصتی برای نمایش استعدادهای ناب ایران فراهم کرده است

جعفری: جشنواره امید فردا محل رفاقت و رقابت است

تهران (پانا) - چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» (بخش پسران) در قالب رشته‌های هنرهای تجسمی، نقد آثار ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، فیلم و هنرهای نمایشی، رشته‌های همگانی، رشته‌های ادبی و آفرینش ادبی در ۸۴ گرایش، بعداز ظهر امروز ۸ آبان 1402 در اردوگاه شهید‌باهنر تهران آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
سالاری: جشنواره امید فردا فرصتی برای نمایش استعدادهای ناب ایران فراهم کرده است

بیش از 700 نفر از برگزیدگان استانی جشنواره امید فردا همراه با مربیان خود در این دوره از جشنواره کشوری امید فردا حضور پیدا کرده‌اند. رضا جعفری و معین سالاری از اعضای گروه سرود دانش‌آموزی هنرستان دکتر حسابی 2 شهرستان میناب که برگزیده مرحله استانی جشنواره امید فردا در استان هرمزگان بودند و حال به تهران آمده‌اند، گفت‌وگویی را با پانا داشتند.

جعغری در ابتدا درباره جشنواره امید فردا گفت: «از نظر من این جشنواره، محیطی خوب برای رقابت و رفاقت است، چرا که از سراسر کشور دانش‌آموزان برگزیده آمده‌اند تا هنرهای خود را به نمایش بگذارند و در یک فضای کاملا دوستانه به رقابت بپردازند.»

وی ادامه داد: ما توانستیم در مرحله استانی دارای رتبه و مقام شویم و به اینجا آمده‌ایم تا بازهم رتبه اول را در سطح کشور به دست بیاوریم. شرایط شاید سخت باشد اما امید داریم و ان‌شالله بهترین اجرا را خواهیم داشت.»

این دانش‌آموز مینابی در پایان یادآور شد: «امیدواریم همه فرزندان ایران زمین شاد و خوشحال باشند و بتوانند در هر رشته‌ای که استعداد دارند، موفق باشند.»

معین سالاری، دیگر عضو گروه سرود هنرستان دکتر حسابی شهرستان میناب بود که همانند هم تیمی خود برای تمامی دانش‌آموزان ایرانی آرزوی خوشبختی و سلامتی کرد.

وی با بیان اینکه آمده‌ایم تا رتبه اول را به دست بیاوریم، گفت: «زحمت‌های زیادی هم از طرف خودمان و هم از طرف مربیان و مسئولان کشیده شده است، امیدوارم در آینده نتایج این زحمات را ببنیم، همچنین از تمامی کسانی که شرایط حضور ما را در این جشنواره فراهم کرده‌اند، نهایت تشکر را دارم. برگزاری چنین رویدادی کار آسانی نیست و سختی‌های خود را دارد اما دل دانش‌آموزان با برگزاری این جشنواره بسیار شاد می‌شود و فضایی نیز برای نشان دادن استعدادهای نابی که در گوشه و کنار این کشور هستند، فراهم می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار