نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با معاون وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد:

سکوت مدعیان دورغین حقوق بشر در مقابل جنایات غزه

بیرجند (پانا) - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد مدعیان حقوق بشر در به شهادت رساندن قریب به 4 هزار کودک در غزه سکوت کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۱۷۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
سکوت مدعیان دورغین حقوق بشر در مقابل جنایات غزه

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، ضمن دعا برای پیروزی مردم فلسطین مظلوم بر اشغالگران، گفت: اگر با دید جهان شناسی و انسان شناسی نگاه کنیم صدر و ذیل جهان همه کارشان پرورش است.

وی گفت: تمام این جهان یک پرورشگاه است و تفصیل آن تخصص هایی دارد که شامل همه می شود، اما به انسان که می رسیم دو مسئله قابل توجه است، اول اینکه ما آموزش را اصل می گیریم و تحت عنوان یک معاونت می گذاریم. در حالی که برای پرورش برعکس این مسئله است، چراکه آموزش مقدمه پرورش است، در باقی موجودات آنها نیازی به آموزش ندارند طبق غریزه پرورش پیدا می کنند.

وی تأکید کرد: در روایات، زمانه ما را بهترین و بدترین زمان عنوان کرده اند و ما می بینیم که امروز چه جنایت هایی می کنند، زمانه ای که هم انفجار اطلاعات است و هم به فعلیت رسیدن انواع و اقسام ویژگی های حیوانی و انسانی؛ یعنی شما با نگاه به تلفن همراه خود هم انسانیت می بینید و هم امور شیطانی.

وی افزود: اگر پرورش ها درست بود دنیا و جامعه ما می شد مدینه فاضله، همان چه که پیامبران خواسته اند و نمونه های آن را نیز نشان داده اند، قریب به 4 هزار کودک را پیش چشم دنیا شهید کردند اما کجاست حقوق بشر و قوانین بین المللی که سکوت کرده است؟

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان خاطرنشان کرد: خانه ها و خانواده ها، فضای عمومی، رسانه ها و آنچه بیش از همه می تواند موثر باشد؛ آموزش و پرورش جمهوری اسلامی است که بر مبنای صحیح مکتبی خود می تواند کارساز باشد، جهان هستی یک پرورشگاه است و در نهایت محصول دست ما خواهد شد که چه چیز را پرورش می دهیم، امیدوارم که در این وظیفه بزرگ انسانی و الهی موفق باشید که هیچ خیری بالاتر از تاثیرگذاری در جهت انسان پروری نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار